Marsan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hei jeg vil ta bort den ene modifikasjonen jeg har i wow. Det er health og manastatus. Jeg har sletta Interface mappa mi men Health og manastatusen er der enda men jeg vil ha den bort, tror det var fra en annen UIpakke. Jeg bruker CTmod til vanlig... Noen som vet?? Marsan Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Prøv å gå inn på "Addons" nede til venstre på login menyen, du skulle kunne avmarkere UI'ene du ikke vil ha Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 nei, den er ikke der.. jeg har vært over hele WOW mappa og det ligger ingenting "mistenkelig der".... Marsan Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er ikke det noe du kan disable under interface menyen da? (får ikke sjekka da jeg ikke får logga inn) Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Neh, jeg har kikka veldig grundig der også + at jeg har lasta ned et UI managment program som skal holde orden på UI`ene men ingenting der heller. Ser for meg at jeg må installere wow på nytt for å få det bort men mister jeg spilleren min da? MArsan Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Neh, jeg har kikka veldig grundig der også + at jeg har lasta ned et UI managment program som skal holde orden på UI`ene men ingenting der heller. Ser for meg at jeg må installere wow på nytt for å få det bort men mister jeg spilleren min da? MArsan Joda, alle characterne dine blir sletta om du reinstallerer WoW De er lagret i databasen til Blizzard, så selvfølgelig blir den/de ikke sletta. Men er det så ille at mana og health displayes nøyaktig da? Verdt et par timer med installering og oppdatering bare pga det? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hehe.... Joda..Mulig det er verdt det... De talla er jo så store at det er umulig å se hva som er bak de... grafisk mener jeg... Å i kamp så plukker man heller opp det grafiske enn talla. Litt vanskelig å få med seg hva talla sier mid i en kamp når man er litt stressa. + at modden jeg egentlig bruker har også tall på samme plass så da blir det litt ekkelt å lese health og mana tall x2 oppå hverandre. Marsan Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 På det screenshotet er det ikke en eneste addon å se. Dersom du mener at HP og mana er der hele tiden er ikke det noen addon, men en fungsjon som følger med WoW. Bare gå på interface menyen og skru av "always show mana/hp". Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Går det ann å bli mer idiot enn meg da??? Bare spørr liksom... Tnx eXploid Marsan Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Heter det ikke noe sånn som "status bar text" eller noe? Ikke helt sikker, kan ikke spille Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 jeg fikk det bort ja... Det var som eXploid sa at det ikke er en addon, men blizzards egen Health og manastatus. Marsan Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Undertegnede kan forøvrig undertegne på at det er fullt mulig å bli mer idiot enn deg, forresten. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 tror jeg må ha et eksempel her altså...Ellers har du ingen troverdighet her altså.... Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå