Gå til innhold

jeg vil ta bort UI

Anbefalte innlegg

hei jeg vil ta bort den ene modifikasjonen jeg har i wow. Det er health og manastatus. Jeg har sletta Interface mappa mi men Health og manastatusen er der enda men jeg vil ha den bort, tror det var fra en annen UIpakke. Jeg bruker CTmod til vanlig... Noen som vet??

Marsan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh, jeg har kikka veldig grundig der også + at jeg har lasta ned et UI managment program som skal holde orden på UI`ene men ingenting der heller. Ser for meg at jeg må installere wow på nytt for å få det bort men mister jeg spilleren min da?

MArsan

Lenke til kommentar
Neh, jeg har kikka veldig grundig der også + at jeg har lasta ned et UI managment program som skal holde orden på UI`ene men ingenting der heller. Ser for meg at jeg må installere wow på nytt for å få det bort men mister jeg spilleren min da?

MArsan

Joda, alle characterne dine blir sletta om du reinstallerer WoW :roll:

De er lagret i databasen til Blizzard, så selvfølgelig blir den/de ikke sletta. Men er det så ille at mana og health displayes nøyaktig da? Verdt et par timer med installering og oppdatering bare pga det? :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe....

Joda..Mulig det er verdt det... De talla er jo så store at det er umulig å se hva som er bak de... grafisk mener jeg... Å i kamp så plukker man heller opp det grafiske enn talla. Litt vanskelig å få med seg hva talla sier mid i en kamp når man er litt stressa. + at modden jeg egentlig bruker har også tall på samme plass så da blir det litt ekkelt å lese health og mana tall x2 oppå hverandre.

Marsan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...