xanth0s Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har oxo hørt at vis du vasker håret i vørterøl skal håret vokse mye fortere... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hadde vore bedre å spurt om hvordan minske hårvekst... Er kult først når d kommer, men er bare plagsomt etter hvert. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 gjødsle det, å da tenker jeg ikke på kunst gjødsel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Får ikke sol håret til å vokse fortere? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 noen som vet sånn ca hvor fort hår vokser vanligvis? ble også klipt litt for kort da jeg var hos frisøren . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 noen som vet sånn ca hvor fort hår vokser vanligvis? ble også klipt litt for kort da jeg var hos frisøren . Gjennomsnittet er ca 1 cm i måneden, men når man er ung så vokser det som regel fortere Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 1cm! f, må vente 5 måneder jeg da...det var lenge. håper det vokser myyye raskere siden jeg er ung og begynner å drikke melk fra og med i dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Haha. Tviler på at melk hjelper på hårveksten Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har du shava deg for første gang nedentil nå eller også blir du mobba av de andre guttene i gymtimene? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har du shava deg for første gang nedentil nå eller også blir du mobba av de andre guttene i gymtimene? det vokser jo så fort ut "der nede" at det er ute igjen før neste gymtime igjen Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 håret mitt er i veien hver bidige gang jeg gjør noe på innsiden av pcen, men jeg beholder det fordet. målet er hestehale på 18-års dagen. ser ut som jeg skal klare det og... men jeg trodde det var 2 cm i måneden, jeg? bare meg som tar feil der eller? anyways. ska du ha langt hår, skaff hestehale. da er det ikke i veien lenger. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 anyways. ska du ha langt hår, skaff hestehale. da er det ikke i veien lenger. Men siden det er ytringsfrihet i norge må jeg si at jeg ikke er så glad i hestehale på gutter er min favoritt interesse... Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har hørt at vist du maserer hodebunnen en gang til dagen så vokser det fortere. Lenke til kommentar
Thepeanut Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 B vitaminer Om du vil at håret skal vokse fortere spiser du b vitaminer, en om morgon når du har stått opp og en på kvelden. I tilleg burde du spise masse gullerot ) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ølgjær, som nevnt tidligere i tråden, hjelper veldig. Tåneglene gnagler seg gjennom sokkene på en dag. Jeg har nå, etter 1 uke, fått tåneglene gjennom skotuppene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvordan i helvete er det mulig å bumpe en snart 6 år gammel tråd? Holy fucking shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå