sniff Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei Vil at håret mitt skal vokse fortere! Frisøren klippte den alt for kort! Finnes det noe? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du kan ta ølgjær. Det skal styrke neglene dine og få håret til å vokse fortere. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 få deg sånne hair extensions, á la "how high", hvis du har sett den Ellers er det vel bare å smøre inn hodebunnen med rikelige mengder tolmodighet og gjøre det beste ut av det imens. Gå med lue. Eller burka. Ingenting er så galt at det ikke kanskjules med en god burka Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du kan ta ølgjær. Det skal styrke neglene dine og få håret til å vokse fortere. *urk* Ølgjær smaker virkelig dårlig, hvis dette er den valgte kur, husk å ikke smake så veldig mye på det du heller i kroppen. - D.J. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) skaff deg parryk!! da kan du få håret ditt akurat som du vill ha det nesten!! Endret 17. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Melk, fisk...alt med proteiner i er bra for håret. Du kommer sannsynligvis til å få lengre hår fort. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ellers er det vel bare å smøre inn hodebunnen med rikelige mengder tolmodighet og gjøre det beste ut av det imens. Gå med lue. Eller burka. Ingenting er så galt at det ikke kanskjules med en god burka hahaha sant d! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 D vitaminer er både godt for hår og negler. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hår Pfft. Trenger ikke sånt. *rusler ut på badet og barberer skallen* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hår Pfft. Trenger ikke sånt. *rusler ut på badet og barberer skallen* Hår er finfint. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hår er i veien, må klippe meg 12-6 ganger i året. går inn på badet til Zyklon og barberer hodet jeg også Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hater å klippe meg, men vet egentlig ikke helt hvorfor. Kanskje jeg lider å klippofobi eller noe sånn? Har ikke klippt meg på 6-7 måneder og det begynner å bli ganske langt, tror bare jeg skal spare Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du kan ta ølgjær. Det skal styrke neglene dine og få håret til å vokse fortere. Spise ølgjær? Blir ikke det en del fising av sånt? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hår Pfft. Trenger ikke sånt. *rusler ut på badet og barberer skallen* Var det ikke du som hadde langt hår før a? Som du aldri skulle klippe? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Du kan ta ølgjær. Det skal styrke neglene dine og få håret til å vokse fortere. Spise ølgjær? Blir ikke det en del fising av sånt? Man blander det ut i vann og drikker det eller man kan ta pilleformen. Jeg har ikke lagt merke til noen fising utenom det vanlige i hvert fall Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg mener på om du muligens får i deg mye vitaminer så vil håret kanskje vokse fortere. Tar jeg feil når jeg sier at B-vitaminer kan hjelpe på akkurat dette? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Var det ikke du som hadde langt hår før a?Som du aldri skulle klippe? Jeg skulle ikke klippe det på minst 3 år ja...og 3 år var over i høst. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Var det ikke du som hadde langt hår før a?Som du aldri skulle klippe? Jeg skulle ikke klippe det på minst 3 år ja...og 3 år var over i høst. Bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå