Errae Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nei si det,- men er folk i boks med hele oppgaven ??? Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg fikk omsider til del1. Sliter derimot litt mer med del2. Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har kastet hele oppgaven inkludert maskinen ut vinduet... Neida, del1 funker omsider, del 2 håper jeg blir i boks i løpet av natten. Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om noen får til del2 vil jeg gjerne høre om det, har sikkert noens spørsmål i den anledning. Jeg sliter nemlig med den nå så.. Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmm, de må jo ta hensyn til vanskelighetsgraden på denne oppgaven når de gir karakter.. Den er jo **** meg (nesten) ingen som har fått den til å funke 100% her. Sorry, måtte få ut litt steam. Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Helt enig, synes dette her er en latterlig vanskelig oppgave i forhold til hvor mye vi skulle ha lært. Har gått en del banneord og timer på dette her så langt! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det blir helt sikkert ikke tatt i betraktning. 100 poeng er når oppgaven er 100% funksjonibell, men personlig synes jeg at denne oppgaven stinker! Husker at foreleseren sa i første forelesning: dette kurset bygger på at folk har generell kunnskap om datamaskiner. (= YEA! ta her e håpløst (= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 *bump* endelig ferdig med heile oppgava!!!! Da blir det senga! (= Lenke til kommentar
jrz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 driver å diller litt med opg 2 jeg.. oppgave 1 er jeg helt sikker på å få full score på.. men opg 2 tar litt tid å starte på Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 den er forferdelig. redd for at oblig 3 blir enda vanskeligere )= *huff* Lenke til kommentar
jrz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg må innrømme at jeg hater opg 2 litt nå.. Lenke til kommentar
Moloch Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tenkte eg skulle begynne no... øh... *last ned oppgåvetekst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå