nattaz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noen som vet om steder i norge man får kjøpt lavalamper, STORE lavalamper.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 elektriske butikker.. expert etc Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Lampehuset pleier da også å ha sånt Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg merker en stor stygg modd her.... Ka du ska lage?? alle el-kjeder har vell slikt.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 elkjøp, expert, euronics, lampehuset, europris, clas ohlson and so on.. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg vet at alle lampehuset butikkene skal ha det....finnner sånn jalla modell av det på ikea også da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg håper VIRKELIG ikke at du har tenkt å stappe en slik en inni et kabinett? isåfall IKKE gjør det! disse lavalampene blir EKSTREMT varme, omtrent på linje med en panelovn på full guffe. de er i stand til å smelte plastikk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, ingen god idè det! Har personlige erfaringer..! Men det varierer forøvrig fra lampe til lampe. En kamerat av meg hadde nemlig ikke noe problem med det.. BTW: Burde vel si seg selv at en lavalampe fåes i en lampebutikk.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sjølve væske trenger ganske høg temperatur for å gje noko effekt, som blir oppnådd av ei lyspære under, og det er ganske logisk at ei 230V lyspære på 60 Watt ikkje har noko som helst inni ein PC å gjera. Men kanskje han ikkje skulle putte den i PCen? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sjølve væske trenger ganske høg temperatur for å gje noko effekt, som blir oppnådd av ei lyspære under, og det er ganske logisk at ei 230V lyspære på 60 Watt ikkje har noko som helst inni ein PC å gjera. Men kanskje han ikkje skulle putte den i PCen? en pære på 60 watt er 50-55watt gått til varme, resten til lys. Fy fy, ikke sette det i pcen Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 skal ha den på rommet.......... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Åååja.. Men hvorfor posta du det i Casemod forumet? Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Åååja.. Men hvorfor posta du det i Casemod forumet? fordi tenkte meg det var folk som hadde svar her....og det var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå