MAC_USER Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har et lokalt nettverk der jeg har 2 stk xbox, dreambox, mediasenter og 3 pc'r. Når har naboen også koblet seg opp på dette. Det jeg vil er og sperre han ute fra de shares jeg har på mine pc'r med XP på. Finnes det noe program som en kan instalere på hver enkelt pc for dette? Skal ikke bruke win pålogging. Det er for tungvint. Leter etter et prog eller lign som kan sperre mac eller ip adr for tilgang. Lenke til kommentar
mar Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er jo bare å bruke en brannmur som sperrer ute alle uønskede maskiner (mac og ip filter). Kerio personal firewall er gratis og svært enkel å sette opp. Lenke til kommentar
MAC_USER Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Som du ser i topic og emne er det et lokalt lukket nettverk. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Som du ser i topic og emne er det et lokalt lukket nettverk. ja, det Mar prøver å si er at du kan bruke Kerio firewall til å blokkere nabon din sin ip og eller mac adresse ut fra dine maskiner. Lenke til kommentar
beddda Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 under oppdatering av windows fikk jeg noe som het windows media connect. mener at du kunne velge hvilke maskiner som kulle få tilgang til hva med det programmet. du kan også enkelt starte/stoppe deling med en knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå