HoaXed Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Heisann.. Har to vifter jeg gjerne skulle sutti på hovedkortet, men virker som jeg bare har en utgang.. Hva kan jeg gjøre.. Lodde? eller er det kanskje flere utganger.. Er vanskelig å forklare for vet ikke hva hovedkortet heter, men er ett gammelt ett.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvis det bare er en utgang på hovedkortet, kan du bruke en slik. Hvis det er meget strømkrevende vifter, så ville jeg ikke anbefalt det. Men er det helt vanlige vifter så går det nok bra. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Takk Moltrez .. Men finnes det ingen metoder uten å kjøpe noe fra nettet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Joda, du kan jo alltids klippe av ledningen og lodde sammen de 2 viftene til kontakten. Fungerer akkurat likt som den splitteren. Men da har du jo 2 vifter på samme kanal hele tiden, og det har du ikke med den splitteren. Når jeg gjorde dette, orket jeg ikke lodde de fast, jeg tvinnet de bare sammen, og isolerte etterpå. Funker like godt så lenge du ikke "river og sliter" i kabelen. Good Luck Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) hvis du gjør som moltrez sa i siste post, burde du ha to like vifter, ellers kan det gå galt :\ , jeg hadde gjort det på min gamle pc, og ledningene begynnte å brenne . Er ikke sikkert at det begynner å brenne, men kan hende.Tro det er en post om det et eller annet sted her, men skal ha framføring om 2 min, så kan ikke finne den... Endret 18. mars 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Tror det er bedre med en sånn http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI3PA Da slipper du å overbelaste hovedkortet med for mye til viftene så går viften rett på PSU istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå