sdhild99 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er stille på foto.no - i alle fall på min tilmålte plass. Noen kommentarer til noen av disse? http://www.foto.no/cgi-bin/bilder/vis_foto...?brukerid=23178 Lenke til kommentar
F828 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For å være ærlig, synes jeg de fleste bildene dine trenger en oppfriskning i ett eller annet bildebehandlingsprogram. mer fargemetning og kontrast. Videre synes jeg de fleste motivene er heller litt kjedelige - med unntak av prekestolbildene som er veldig bra (men de også trenger å friskes opp) Så synes jeg bildet av han ved bålet var fint (men oppfriskning trengs) Når det gjelder lite aktivitet på bildene dine på din tilmålte plass på dotten, vil jeg råde deg til å bli mye mer aktiv selv- for å få rspons.... ---- Har lagt inn 1 innlegg på diskusjonssidene. Har lagt inn 16 bilder på bildekritikken. Har fått 49 kommentarer på sine bilder. Har lagt inn 49 kommentarer på bildekritikken (Hvorav 7 under egne bilder) ---- F828 Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Det er bra du er ærlig! Takk for tips ang. mer behandling i et bildebehandlingsprogram. Motivene er nok en tanke kjedelig ja. Hva er spennende? Kom gjerne med tips. Jepp, jeg burde være mer aktiv selv, men 'problemet' er at det meste jeg kan påpeke er at 'bildet var pent, eller bildet var ikke så bra'. Jeg er foreløpig for lite dreven til å komme med teknisk kritikk av bilder. Det har litt med det å gjøre :-) Lenke til kommentar
F828 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Godt du tok kritikken Det du kan gjøre er å begynne å komentere bilder du rett og slett synes er knallbra der inne. Noen bilder er jo bare sånn at det suger litt i magen. Skriv det. Om du ser et bilde som er kreativt - et stilig motiv - skriv det. Bokmerk gjerne fotografer så du blir "kjent" med noen etterhvert. Da er du i gang. Hva som er spennende motiver - er vanskelig å si. Jeg for min del har tatt bilder av ungene mine til det mildt sagt kjedsommelige for dotterne... selv om ikke jeg er lei, er nok andre det Jeg for min del er hekta på portrettbilder. Bilder av mennesker. men da er man jo hele tiden avhengig av modeller... og det er en mangelvare. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå