daffy- Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har brukt SP2 stort sett siden den kom, og jeg har aldri opplevd problemer hverken i spill eller andre programmer. Nero kom med en klage på at den ikke var kompatibel med denne versjonen av Windows, men det fikset de på i utgaven etter. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg også har brukt SP2 siden den kom ut, og har på lik linje med "daffy" her, ikke hatt et eneste problem med denne servicepack'en. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hvilke problemer fikk du ? harddisken fucka, den viste 2.9tb + den krajsa 2 av 120gb harddiskene mine. screenshot Endret 18. mars 2005 av Tee_Kay Lenke til kommentar
enl Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har SP2 på alle mine XP-maskiner(3 stk.), og ingen av dem har hatt noen form for problemer. Alle maskinene har forskjellig maskinvare også. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 eg synest ikkje SP2 er bra, når eg hadde det så bare kom det feil meldinger, kunne ikkje spille med andre eller på nettet, og kom ikkje inn på msn eller internett i det hele tatt Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har ingen problemer med SP2 jeg. Tror mange av de SP2 relaterte problemene kan være brukefeil egentlig. Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 eg synest ikkje SP2 er bra, når eg hadde det så bare kom det feil meldinger, kunne ikkje spille med andre eller på nettet, og kom ikkje inn på msn eller internett i det hele tatt Har du sjekket Windows firewall? eller andre firewall som du har? SP2 kommer med en enkel firewall der du bestemmer hvilke koblinger som skal få tilgang Godt mulig at de blokkerer utgående/inngående koblinger som gjør at du ikke kommer på spillservere og msn Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 eg synest ikkje SP2 er bra, når eg hadde det så bare kom det feil meldinger, kunne ikkje spille med andre eller på nettet, og kom ikkje inn på msn eller internett i det hele tatt Har du sjekket Windows firewall? eller andre firewall som du har? SP2 kommer med en enkel firewall der du bestemmer hvilke koblinger som skal få tilgang Godt mulig at de blokkerer utgående/inngående koblinger som gjør at du ikke kommer på spillservere og msn er godt fornøyd med SP1 og symantec antivirus + firewall 2005 eg Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har kjørt med både med sp1 og sp2 jeg funka vel ganske bra MEN jeg kjørte sp1 bare før sp2 kom så mitt råd er følgende bruk sp2 Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jeg ins sp2 en gang, men den perioden var kortvarig. syntes den var unødvendig. etter en stund fkk jeg også stygge popuplyder uten at jeg var på internett, det var ikke bare meg som fikk de stygge popuplydene, mange andre jeg kjente fikk også den popuplyden etter og ha ins sp2 Lenke til kommentar
XereX2 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 eg synest ikkje SP2 er bra, når eg hadde det så bare kom det feil meldinger, kunne ikkje spille med andre eller på nettet, og kom ikkje inn på msn eller internett i det hele tatt Har du sjekket Windows firewall? eller andre firewall som du har? SP2 kommer med en enkel firewall der du bestemmer hvilke koblinger som skal få tilgang Godt mulig at de blokkerer utgående/inngående koblinger som gjør at du ikke kommer på spillservere og msn Du har helt ret her Lost^. Jeg vil bare si at jeg anbefaler deg å kjøre SP2. Har selv hatt dårlige erfaringer med SP2 i start fasen.. Men etter siste formatering så kjørte jeg SP2 all the way på alle PCene.. og det funker som hakka møkk. Det er også anbefalt å helst oppdatere til SP2 på en ren installasjon.. enn på en gammel windows installasjon... Lykke til Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Testet SP2 igår, men det gikk til et varmt sted når jeg skulle fjerne SP2 sin shell32.dll fil og erstatte den med HmmXP shell32.dll fila. Nå bruker jeg SP1. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 som oftest når folk sier "den gang jeg prøvde SP2, gikk alt til h*lvete", var det sikkert at folk brukte SP2 RC1/2 eller den aller første utgaven av SP2, mens senere oppdateringer har det litt bedre... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Vel, jeg lastet ned sp2 for en ukes tid siden. Installerte også på en ny maskin som nettop var blitt formatert. Brukerfeil tror jeg ikke problemene mine skyldes... (er da litt skill med data ) Etter det jeg kan se virker det som sp2 virker helt greit hos noen, mens andre sliter med mye problemer... Men, synes det er på så sin plass å komme med et klokt data utsagn: "Ikke bytt/oppgrader noe som fungerer" Endret 18. mars 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Men, synes det er på så sin plass å komme med et klokt data utsagn: "Ikke bytt/oppgrader noe som fungerer" Livsfarlig det vet du Endret 18. mars 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nei, det er så absolutt ikke livsfarlig, men noen ganger har jeg irritert meg over at jeg la inn den og den oppdateringen fks. Hva er poenget med å være "spydig" forresten ? Jeg prøver bare å formidle menigene og erfaringer jeg har med tanke på sp2. Synes uansett dette blir litt off-topc. Noe vi dessverre har nok av her på forumet... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 "Ikke bytt/oppgrader noe som fungerer" Helt enig. Har erfart det før at når alt virker perfekt skal jeg begynne og oppgadere o.l.. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er ein del problem med sp2, men desse problema oppstår bare på nokon maskiner. Eg har sp2 på denne desktop'en, og det fungerer smertefritt, men på laptop'en min (compaq) har eg gitt opp å installere sp2 ettersom datamaskina krasjer i restartinga etter installasjonen. (prøvd mange gongar, og formatert mellom kvar gong) Eg meiner at det vil vere lurt å leggje inn sp2 direkte i windows-installasjonen, eller i alle fall ikkje vente noko serleg etter installasjonen. Eg har ikkje prøvd å brenne mi eiga windows-plate og installere sp2 på direkten, men det eg gjer er før eg formaterer å brenne eit oppdatert virus-program og ein nettlesar inn på ei CD-plate. Då har eg alt eg treng til etter installasjonen. I installasjonen og ei stund etterpå har eg ute nettverkskabelen og gjer visse instillinger i registeret ol. Når eg er ferdig med det set eg inn nettverkskabelen og installerar siste versjon av sp2 og alle sikkerheitsoppdateringane. Då trur eg du skal klare å få ein optimalt god datamaskin. Det skulle i alle fall ikkje forundre meg om eit program som du har installert før oppgraderinga til sp2 klikker etterpå... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hadde noen småproblemer med spill etter at jeg installerte SP2. Har gått som en drøm etter at jeg installerte nye driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå