lost^ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei! Jeg står mellom valget å beholde SP1 eller oppgradere til SP2. Jeg har hørt at med SP2 så kan det oppstå problemer som med DirectX og spill. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...3233&hl=directx Jeg bruker maskinen min til storsett spill, musikk og filmer. Dell Dimension 8400 p4 3,2ghz 1024 DDR ram ATI RADEON x800xt 256 250 SATA GB harddisk Windows XP professional SP1 Skal jeg bare oppgradere til SP2 eller la være? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har kjørt med SP2 i noen måneder nå og har ikke hatt noen problemer i det hele tatt jeg. Dessuten kan man ta bort eller slå av funksjoner i Windows man ikke trenger. Som f.eks brannmuren som følger med SP2. Bedre å bruke Norton allikevel. Endret 17. mars 2005 av Betroz Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg syntes du bør oppgradere nå. Det er nå snart 1 år siden SP2 ble sluppet og jeg ville tro at de fleste av problemene ved event. spill nå er borte, eller kan fikses med patcher eller updates. Ved å oppgradere til SP2 blir WinXP mer stabilt og du får tettet en del hull som jeg ikke ville hatt. Valget for meg var iallefall enkelt. Og en liker WindowsXP eller ikke så sørg iallefall å ha det oppdatert. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Flyttes til windows-kategorien. Sidan SP1 og SP2 er software med tilhørigheit til windows Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Da blir det nok SP2 på meg idag likevel Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 skal tro at Sp2 funker fint ja. kjenner noen få som ikke har oppgradert til Sp2 enda men. noen som vet om de har fått retta opp spill greiene sine enda? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er ikke så lenge til du er avhengig av SP2 for å få tilsendt nye oppdateringer til Windows XP, så det er like greit å oppgradere først som sist. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, jeg hadde beholdt SP1 for ALT i verden ! Hadden en maskin som kjørte sp1 lenge. Koste meg virkelig på den maskinen, stabil som få var den.. For ikke så lenge siden fant jeg ut at jeg kunne prøve å legge inn sp2 for morro skyld. Det skulle jeg ikke ha gjort, maskinen ble mer ustabil og programmer som fks. dr. watson gjorde at maskinen klikket gang på gang..IKKE gøy Men men, klarte til slutt å bli kvitt problemene. Etter en stund fikk jeg en splitter ny maskin. Den hadde såklart WinXP med sp2 innstallert fra grunnen av. Opplevde ikke det samme problemene der, men fikk en god del andre Alt i alt synes jeg ikke det var nødvendig å legge in sp2. Maskinen min var DØNN stabil med sp1, nye sikkerhetsfikser osv. er sikkert greit nok, men alt i alt tror jeg ikke det er så mange hackere/crackere som er interessert i å fucke opp maskinen min... Mitt tips: Unngå for all del å legge inn sp2, har lest om mange andre på forskjellige forums somhar opplevd de samme problemene jeg har... Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ta sp1 du. sp2 kan brenne i helvete! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har aldri hatt problemer med SP2, og når eg såg forskjellen på angrep som kjem gjennom på SP1 og SP2 så er valget lett, SP2. Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hehe wow.. blir litt vanskelig dette.. Delt meninger Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Skal du legge inn servicepack 2 vil jeg anbefale å steamsleape det inn i en xp plate. På den måten blir det installert med windows og alle programmer blir installert oppå sp2 igjen. Jeg har, som sagt, INGEN problemer med sp2. Maskina mi er stabil som ett fjell. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) steamsleape Hæ? Funnet på nye ord i det siste har vi? Det korrekte uttrykk lyder: Slipstream! BTW: Hvorfor spørre oss om SP1/SP2? Hvorfor ikke bare prøve selv? Endret 17. mars 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sp2 funker greit her. Ikke noe problemer Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 steamsleape Hæ? Funnet på nye ord i det siste har vi? Det korrekte uttrykk lyder: Slipstream! BTW: Hvorfor spørre oss om SP1/SP2? Hvorfor ikke bare prøve selv? Bedre å spørre andre om erfaringer først så man har bedre forståelse om hva man begir seg ut på Eller hva? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 steamsleape Hæ? Funnet på nye ord i det siste har vi? Det korrekte uttrykk lyder: Slipstream! BTW: Hvorfor spørre oss om SP1/SP2? Hvorfor ikke bare prøve selv? ehm.. skriveleif. Beklager. Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 tror ikke du blir hengt opp naken på åpen gate og pisket 500 ganger for en leif Går nok bra Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hadde sp2 engang men skjer ALDRI igjen! Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvilke problemer fikk du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå