Xenofex_83 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Installerte nylig Win XP på Maskinen min hjemme, og koblet til mitt digitale kamera (HP Photo smart 315)Det viste seg etter hvert at Win XP ikke klarte å lese brikken på 64MB. Det gikk fint med den gamle 8MB brikken som fulgte med kameraet. Senere leste jeg en artikkel om at Win XP formaterer CF-Brikker på 64MB -> til FAT32, noe som ikke Selve kameraet støtter.(Prøvde det) Etter det formaterte jeg CF-Brikken fra kameraet, da fungerte det fint på kameraet men ikke på Win XP. Da kunne Win XP fortelle meg at CF-Brikken hadde RAW filformat. Hvordan kan jeg få Win XP til å takle min 64MB CF-Brikke samtidig som selvekameraet gjør det??? finnes det noe program som kan fixe dette for meg?? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Er det noe vits å formattere kortet i windows ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 En fyr jeg kjenner hadde også problem med minnebrikker større enn 16 Mb med komboen HP kamera -> Win XP. Siden kameraet var merket at det støttet Win XP fikk han en kortleser av HP. I ettertid har de fjernet Win XP fra listen som kameraet støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå