Bone Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei! I nyeste utgave av Norske PCWG (mar05) så er det en person som trenger hjelp til dette spillet.. ..men.. Spillet har da ikke kommet ut, har det vel!? Jeg vet det har kommet ut i Europa og slik, og i følge forumet på hjemmesidene spekuleres det fortsatt etter en engelsk-språklig utgivelse. Det har også vært (i et tidligere blad, av samme type) vært en anmeldelse av spillet.. Men, det har jo ikke kommet ut, eller er jeg helt på viddene nå.. ?! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 kanskje han kan tysk da ? det er også kommet ut på spansk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det kommet noe mer info om når det kommer en engelsk utgave? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har gleder meg som bare f**n til dette spillet! Så håper snart det kommer en engelk utgave.. Noen har som har testet det på noe annet språk? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 de som testet tysk sa at det var som en beta versjon, MYE bugs. men det er nok fiksa til vi får det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå