Gå til innhold

Oppringt fra 4 siffred nummer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber jo i Aftenposten og jeg vet at det kun kommer opp et 4-siffret nummer. testet det nettopp ut selv og da kom 14XX opp. Så det så :p

Må nesten tro deg da. :p Men jeg har jobbet i en databedrift + at jeg nå jobber i kommunen. Her har vi 5-sifrede internnummer. Men hvis vi ringer ut blir det lagt til 3 nummer foran slik at nummeret ser ut som et vanlig telefonnummer...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke snakket med våre selgere, så jeg vet ikke om de har 4 sifret nummer ut når de ringer, eller bare skult nummer. Men når jeg får telefoner fra kolleger fra jobben så kommer det opp 4 siffer på mobilen. Har påskeferie nå, så jeg får ikke sjekket dette før jeg kommer på jobb igjen i tilfelle.

-Heiper-

Lenke til kommentar
Kan dere da også bekrefte at dere bruker automatiske datamaskiner til å ringe opp nr, og at slike døde oppringninger kan forekomme?

Det kan jeg bekrefte. Ikke Aftenposten, men ihvertfall Tele2. De bruker sikkert samme måte å få tak i folk på.

Grunnen til at jeg fant det ut var at de ringte flere ganger på rad, uten at de fikk sagt noe. Ble bare brutt. Jeg spurte surt om det ble automatisk oppringt til meg, og selgeren bekreftet det med et ja. Kjefta han huden full, og fortalte hvor helvetes irriterende det var. Han var enig i dette, men jeg sa" det driter jeg i, bare for fa*n ikke plag meg mer" og klaska på. Sia har ikke Tele2 ringt, og de ringte ofte før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...