mortengutt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har en S700, og den gummidingsen som ligger over ladekontakten har begynt å bli litt sliten, eller den faller ut av hakk etter jeg har ladet, fordi den blir litt bøyd av laderen. Man kan man skifte ut denne og få en ny? Er det gjort på 1 2 3, eller må den leveres inn og begynnes å skru opp? Noen som har erfaringer med dette, eller vet no pris? Tenkt meg innom mobilfiksern idag å sjekke, men ville forhøre meg med dere først Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Du må nok skru opp. Det begynner vel å komme housing og ekstradeler til S700 nå. Hadde en adresse engang som jeg sendte mail til. De kunne fortelle at de ennå ikke hadde ekstrautstyr, men fikk det snart. Her f.eks Hvordan det gjøres forklares her i bilder. Går ut ifra at deler er med.... Endret 17. mars 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er bare å dra ut kontakt beskyttelsen, trenger ikke å skru telefonen for å fjernet den. Man kan fint sette i en ny uten å skru opp telefonen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå