Gå til innhold

Hvem har den beste avataren v2

b-real

Anbefalte innlegg

TLZ_Eye_Avtar_HWno.gif

Liker måten bildet er tatt på, med plassering av øyet, pluss at det er noe litt skremmende med hvor detaljert det er, pent, TLZ!

Takk! :)

Men hvis du skal ha detaljer så er det denne du bør se på: http://ats.webmail.no/tlz/images/External/...BlueEye_Big.jpg

vet ikke om det er noe vits og nevne folk som allerede er nominert?

teller dette som stemmer eller er det bare snakk om nominering til poll'n?

Tja, kanskje de har det slik at de legger de som blir nominert et visst antall ganger i poolen? :hmm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke om det er noe vits og nevne folk som allerede er nominert?

teller dette som stemmer eller er det bare snakk om nominering til poll'n?

Tja, kanskje de har det slik at de legger de som blir nominert et visst antall ganger i poolen? :hmm:

Er bare å stemme ivei folkens...

Lenke til kommentar
Snekker`n Simpelt, men på en positiv måte. Det er ett godt bilde på hvordan min formening av Snekker`n som privatperson er. Hvor vitt det stemmer aner jeg ikke, men jeg liker tru det.

He he om det var utseendemessig du mente så bomma du litt, da jeg er mørk . 190 cm høy og veier knapt 80 kg . :)

Lenke til kommentar
Snekker`n Simpelt, men på en positiv måte. Det er ett godt bilde på hvordan min formening av Snekker`n som privatperson er. Hvor vitt det stemmer aner jeg ikke, men jeg liker tru det.

He he om det var utseendemessig du mente så bomma du litt, da jeg er mørk . 190 cm høy og veier knapt 80 kg . :)

Ikke utseendemessige, nei. Tenkte mer på en hyggelig jordnær fyr, som tar livet med ro og veit hvordan man skal nyte det.

Lenke til kommentar

Jeg liker Henrik2k avatar fordi jeg liker drager :love: og det var et meget bra bildet av en drage.

av-33349.jpg

Og Bandidos Pelle sin fordi den er så kul.

av-16476.png

Solid Knight takker for seg.

Edit. Med nærmere ettertanke må nok Bandidos Pelle vike for phax sin

av-16510.jpg

Dette er fordi jeg elsker arbeidet til Ronja. Nydelige tegninger rett og slett :love:

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

Gidder ikke å finne bildene, men jeg nominerer |/|etallica sin fordi det er et drit kult bilde. Og Tomat-Ulf, fordi jeg nesten ler hver gang jeg ser den, og fordi den er så sykt kul + at jeg vet alltid at det er han når jeg ser avataren.

Endret av tori13
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...