Dorian Gray Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Oi, 5 nominasjoner? *glis* fredrikrb Godgutten har alltid koselige avatarer DIKKY! Sjefen sjøl Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Oh, schtili'. Jeg ble nominert jo. *does the happy-dance* Endret 17. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Bandidos Pelle Den er bra laget. Passer til nicket. Fredrikrb. Avataren skiller seg litt ut blandt resten. Få som har ett bilde de har tatt selv. Endret 18. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) B|Real for teh win!~ men ja. jævlig fet avatar imo. digger sånne motiver, og denne er en av de beste jeg har sett. edit: glemte å legge til nummer to: Dikky; Stilig avatar, ler hver gang jeg ser den Endret 18. mars 2005 av Taykun Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 SnowDOG_ sin fordi den passer veldig bra til nicket hans. Og jeg ser med en gang at det er han når han poster. Dessuten er Santoz søt. Nummer to kommer senere i dag. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 EY! jeg ble nevnt Mange stemmer har jeg? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hufsa blir vår død. Hæ!? Den der er i Lillehammer! Hvem har det avataret? Jeg liker Marvil sitt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den der er i Lillehammer!Hvem har det avataret? That would be me. Traska forbi denne mystiske figuren og knipsa et bilde Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Min stemme går til Jan-Erik. Ikke noe glorete og fancy grafikk, bare det enkle og nydelige coveret til Pink Floyd - Meddle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 HalTan har hatt mange fine avatarer, husker blant annet den gangen han laget et script som viste et utvalgt sett med avatarer KUN til underteknede. Thanks for fecal Japan Halvdan! Men, selvportrettet hans er likevel det beste. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den der er i Lillehammer!Hvem har det avataret? That would be me. Traska forbi denne mystiske figuren og knipsa et bilde Jeg bor 200 meter nedenfor Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ble litt såra når ingen hadde nevnt min avatar Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) in my opinion. Hva med IMOH ? Syntes forresten TLZ sin avatar er stilig. Endret 18. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Regner med at ud egentlig mener IMHO, det blir In My Humble Opinion... blir omtrent det samme som IMO, bare litt høffligere/ydmykt Forresten, takk til alle som har nevnt meg. EDIT: Etter en god del nøye gjennomtenking så har eg kommet frem til 2 avatarer: fredrikrb Enkel og genial, rett og slett. Jan-Erik Det nydelige koveret til en av tidenes mest geniale album, det kan jo ikke slå feil! Endret 18. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fanta Boy har jo sjefsbildet! Helt klart en vinner i mine øyne! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1. fredrikrb - fordi den var en veldig god idé (original), og fordi den genialt nok kan varieres, som her mellom "koz" og "sux" 2. Marvil - fordi den er morsom, og lett gjenkjennelig - husker den fra første gang jeg satte min musepeker i WDS-forumet Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Utrolig kreativ avartar!, husker jeg ble overasket etter at "koz" var blitt til "sux" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Damn! Jeg er overrasket. Takk, folkens! Så, skal jeg nominere noen First out: TLZ Liker måten bildet er tatt på, med plassering av øyet, pluss at det er noe litt skremmende med hvor detaljert det er, pent, TLZ! Nummer to: B|Real Jeg digger den type avatarer, denne er bare kul, samme med de foregående som Rimfrost og boobookittyfuck har laget. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 vet ikke om det er noe vits og nevne folk som allerede er nominert? teller dette som stemmer eller er det bare snakk om nominering til poll'n? hvertfall, to av mine favortitter; danielR: utrolig kul effekt, bra laget og lettgjenkjennelig. wh1te: bra laget, stilfull å lettgjenkjennelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg