abene Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Flere kan få Gmail-konto Nå skal flere brukere ha muligheten å få e-postkonto hos den populære tjenesten Gmail. Dette uten å måtte bli invitert av andre brukere som har Gmail fra før. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 blir vel bare enda vanskligare å bli kvitt invitane mine no da. jaja, er bare fint at fleire får ta del i moroa. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg fikk en epost fra Google for kanskje en mnd siden. Der stod det at jeg at "siden jeg hadde meldt min interesse" da GMail skulle komme (for hva, et år siden?), så fikk jeg nå en konto. Hadde jo en fra før gjennom en invitasjon her fra forumet, men likevel. (For de som ikke visste det, har GMail nå full støtte for pop3 uten ekstraprogrammer forresten) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det lenge før GMail er ferdig utviklet? (uker? måneder? år?) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (For de som ikke visste det, har GMail nå full støtte for pop3 uten ekstraprogrammer forresten) Har det noen gang ikke vært det? Hat vel hatt GMail i snart et halvt år, å har ikke trengt noe annet enn det lille konfig-programmet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Dei siste månadane har det florert med invites, og om du er litt kjent på nettet så er det null problem å skaffe ein konto. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (For de som ikke visste det, har GMail nå full støtte for pop3 uten ekstraprogrammer forresten) Har det noen gang ikke vært det? Hat vel hatt GMail i snart et halvt år, å har ikke trengt noe annet enn det lille konfig-programmet. Ja, det var ikke direkte støtte for det før, uten med dette programmet du nevner eller andre. Nå kan du gå på "innstillinger" i GMail og aktivere derfra, og så får du vite de detaljene du trenger til ditt pop3-program. Kom vel for en måned siden eller noe sånt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 trenger en invitasjon jeg PM da, så sender jeg mailadresse om noen gidder... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har fått så mange invite-muligheter i det siste at det nesten er umulig å bli kvitt de. Har aldri sett det tilbudet om å opprette Gmail når jeg søker på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå