Gå til innhold

Trykker på ventemodus,men maskinen slår seg av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer når du starter den igjen, er alt som det var før du slo den av? Tenker at det er dvaletilstand du er "utsatt" for.... Det er nesten likt, eneste forskjell er at minnet blir skrevet til disk og maskinen slå's av.

Lenke til kommentar
Hva skjer når du starter den igjen, er alt som det var før du slo den av? Tenker at det er dvaletilstand du er "utsatt" for.... Det er nesten likt, eneste forskjell er at minnet blir skrevet til disk og maskinen slå's av.

Jeg må trykke på startknappen og en gang på resetknappen for å få startet maskinen igjen.

Dvaletilstand var det første jeg også tenkte på,men jeg er rimelig sikker på at jeg har gjort alle innstillinger i windows rett.Det kommer jo også opp en melding om at maskinen forbereder ventemodus.

Jeg har netopp byttet hovedkort.Lurer på om dette kan ha noe med bios innstillinger på mitt nye hovedkort å gjøre? :hmm:

Hovedkortet er et Abit AV8-3RD EYE.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Har hovedkortet samme brikkesett som det forrige? Windows er veldig ømfintelig på hovedkort, best å reinstallere Windows etter et hovedkortbytte.

Har netopp reinstallert windows på nytt. Skjønner ikke dette hva som kan være galt.

Ikke akkurat et stort problem,men irriterende er det uansett.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...