norway Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har sett og vert vitne til at filer som er HELT slettet , fremdeles jemmer seg i en liten stund et eller anet sted. Problemet itt er at jeg slettet noe , og nå sitter jeg her å griner for å si det mildt sagt... Hvordan kan jeg finne noe som er slettet fra recycle bin? Noen må kunne dette...!! Jeg har og hørt at me tiden så går , så er det mindre og mindre for å finne slike filer... Plz hjelp!!!! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hvis jeg ikke hadde vært så fullesjuk så skulle jeg kommet med et godt svar, men jeg orker rett å slett ikke... Men skal gi deg et lite tips gå inn på http://www.download.com og søk på "datarecovery" ellerno da burde du finnet et program som kan finne dataene dine. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 har etpar gratisverktøy liggende, som funker bra sålenge du ikke har repartisjonert eller konvertert til NTFS etter slettingen. Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Cyrus... Det kom MANGE svar opp på det søket, kom igjenn bli edru å hjelp meg...!!! Årgh....Den alkoholen altså...hehe Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 send meg en mail, så skal jeg sende deg verktøyene. [email protected] Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Mail er sendt... Er det noen som i tillfelle dette ikke skulle virke , såå kan si meg hvor jeg finner et slik program Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 SoF Les mailen din.... Programmet virket låvende helt til... Jeg fikk beskjed om at den ikke tok så store filer... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 GetDataBack er et gratis program og som lar deg recovere store file uten noe problem (hvis de ikke er skadd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå