Fragletrollet Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hallo Jeg har nå brukt FL Studio i en stund, men helt nylig så skjedde det noe rart, som jeg enda ikke har greid å løse. Når jeg eksporterer en mix til mp3/wave, så blir volumet på denne utrolig lav. Når jeg spiller av filen i en medieavspiller så er det knapt litt lyd hørbar! Mens når jeg lager sangen i programmet, så er det mer enn nok lyd. Dette skjedde etter at mixeren min gikk adundas, men jeg forstår ikke hvorfor :S Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Fikk nå til dette. Men nå sliter plutselig ASIO driverene... fuck. *format c:* Lenke til kommentar
oddity Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) *format c:* 3855063[/snapback] Hehe, slapp av! Vent litt med den der! Hva slags lydkort/drivere bruker du? -Edit- Oi! Først nå så jeg at den forrige posten var en måned gammel. Dukka ikke dette forumet opp i går? Jeg må visst være helt ute.... Endret 19. april 2006 av oddity Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ikke bare en måned. Ett helt år Lenke til kommentar
oddity Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hehehe! Faen! (Men denne forum-delen er ny, ikkesant?) Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jo, men innlegg ble flyttet hit. Står i Tilbakemeldinger-forumet Lenke til kommentar
oddity Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Okay, da er jeg med! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå