P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Noen som vet hvilket program en kan bruke til å overklokke et PowerColor Raden X800XT PE kort? Går det ann å bruke Redline som egentlig er tilegnet Sapphire kort? Eller finnes det et program som er tilegnet PowerColor eller kanskje det finnes et universalprogram? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 prøv powerstrip Link Ja selvsagt Hvorfor tenkte jeg ikke på det... Er ikke noen som vet om et mer dedikert program allikevel da? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker Omega sine drivere der er Redline inkl så fungerer fint det på mitt Sapphire Radeon 9800pro kort. Men kan annbefale å bruke AtiTool så kan programme finne ut selv hva kortet kan klokkes til automatisk overklokkingstest. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg bruker Omega sine drivere der er Redline inkl så fungerer fint det på mitt Sapphire Radeon 9800pro kort.Men kan annbefale å bruke AtiTool så kan programme finne ut selv hva kortet kan klokkes til automatisk overklokkingstest. Selv og jeg bruker et PowerColor kort? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Radlinker/Atitool er de beste imo. Radlinker er kjekt å ha til å håndtere settings for forskjellige applikasjoner oxo. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ser det ble et par svar på denne tråden så kanskje noen her kan svare på denne tråden også?: TVut problemer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Og en annen ting; Er det noen som vet om det er tempføler på skjermokortet mitt og i så tilfelle hvor kan en se det? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg bruker ATI tool screenshot. ATI tool 0.0.23 Veldig enkelt å bruke, bare bruk find max mem og find max core. Som du ser har den nyeste versjonen temp-sensor Endret 16. mars 2005 av kjaks Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Takker! Jammen hadde kortet temp sensor Hvor er knappen til å finne maks clock? Har antaglig ikke samme versjon av ATI tools som deg (tror jeg tok den nyeste). Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Takker! Jammen hadde kortet temp sensor Hvor er knappen til å finne maks clock? Har antaglig ikke samme versjon av ATI tools som deg (tror jeg tok den nyeste). På venstresiden, se vedlagt bilde Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Takker! Jammen hadde kortet temp sensor Tror du ikke et kort til 4000 kroner har tempsensor? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Takker! Jammen hadde kortet temp sensor Tror du ikke et kort til 4000 kroner har tempsensor? Mitt forrige X800PRO VIVO fra Sapphire hadde ikke det, men det ble også defekt og levert tilbake Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Fins det et lignende program (ATI tool) for nVidia kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå