Bossman Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg bestilte en hardisk 3juni og mottok denne slutten av uke 23. Men problemet er at dem enda ikke har trukket for hardisken jeg kjøpte i starten av juni. De bruker også VELDIG lang tid på å svare på mail. Telefon er nytteløst. Jeg har byttet bank og har tenkt å tømme den andre konto'n, men vet jo ikke når PSdata skal ta penga for hardisken sin. Noen som har opplevd dette tidligere? Ikke at det gjør meg noe og ikke bli trekt, men hvis jeg stenger den konto'n og de prøver å ta pengene fra min konto, så vil dem få seg en uhyggelig overraskelse. Og da vil vel jeg motta mange uhyggelig brev fra PSdata. Jeg har aldri opplevd slik med andre webshops for da blir det som regel trekt et par dager etter jeg har bestilt varen(e). Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 FREEBIE'S w00t w00t nei, jeg har _aldri_ hørt om butikker som ikke tar seg betalt, ikke når du purrer på dem engang. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Tøm kontoen du. Tipper du får en regning i posten eller i verste fall en purring. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Takker for tipsene. Kommer til å tømme konto'n i løpet av dagen tenker jeg. Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ja det skulle bare mangle :wink: Har dem ikke vett til å ta betaling når de sender ut varen (som sikkert står i betingelser / VISA) Så er det heller ikke ditt problem. Det skal trekkes umiddelbart. Da kan de heller ikke kreve noe gebyrer på forsinket betaling, ettersom du var inneforstått med at pengene skulle trekkes når varen forlot deres lager. Det er bare å spille helt grønnsak når det kommer til eventuelle spørsmål ;P Mvh Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 09:08, Bossman skrev:De bruker også VELDIG lang tid på å svare på mail. Telefon er nytteløst. Det overrasker meg at du ikke får skikkelig kontakt med PsData. Selv har jeg bare positive opplevelser med dette. Svar på mail får jeg oftest etter 1-2 dager. Telefon er litt verre, men etter 5-15 min i kø så kommer jeg da gjennom. Og hyggelige er de i alle fall! :smile: Men det er selvsagt mulig at supporten er dårligere for øyeblikket? Det er jo sommerferie... ehh... eller kanskje PsData har så sinnssykt med kunder for tiden... og så har de glemt å sette inn flere folk på supporttjenestene? Heh, bare vill gjetting fra min side! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Det står på PS sine web sider at de "låser" beløpet når du bestiller, og at det trekkes når den sendes, så du er safe. Om de glemmer å trekke kan ikke du lastes for det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Hvor lang tid tok det sist da? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå