Delvis Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I kveld testet de pappviner i Tv2 hjelper deg. Blir ikke det egentlig alkoholreklame..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Tviler, siden de sender det. Dessuten, tabloidaviser og magasiner og slikt tester jo ofte viner og slikt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Tviler, siden de sender det. Dessuten, tabloidaviser og magasiner og slikt tester jo ofte viner og slikt. Der kommer trykkfrihetloven inn i bildet, så det blir muligens noe annet. Men de har vel tillatelse jo. Og helt greit for meg at de gjør det, for all del...bare lurte litt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 er du veldig bekymra for at det muligens kan være alkohol reklame?? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 He he.. nei det kan jeg nok svare avkreftende på. Hadde ikke hatt noe i mot at der var vanlig alkoholreklame, det ville jeg stemt for Men er det ikke lov, så skal ikke Tv2 ta seg retten heller mener jeg. Rett skal være rett. Det har vel også litt med at det ikke kledde hun anstendige kjekke programlederen der å være med på snikreklame. Hun skal jo være et ansikt utat representant for folks rettigheter overfor uredeligheter fra handel og service instansers side Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Så hver gang tv2 hjelper deg tester produkter, så er det snikreklame? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det blir et annet forhold. Her er det snakk om et produkt som ikke er lovlig å reklamere for Så det var feil av meg å skrive snikreklame, det skulle stått alkoholreklame Endret 17. mars 2005 av groenn Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Så lenge ikke testen er kjøpt og betalt av produsentene, så er det ikke reklame. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Så lenge ikke testen er kjøpt og betalt av produsentene, så er det ikke reklame. Nei det er jo riktig. Men her er det jo bare polet som har lov til å selge vin, så da er det ingen andre å konkurrere mot. Dermed kan en vurdering gjort av en ekspertgruppe kanskje anses som reklamerende løpegutter for enerettighetshaveren av produktet. Hvis det ikke var polet selv som sto for dette? Men det blir vel samme sak på en annen måte Mulig jeg roter nå ja sikkert. Regner med at det nok var lovlig je Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan kan en Vintest blir alkoholreklame? En test og reklame er to forskjellige ting, tror jaffal jeg. - Sylvarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå