Gå til innhold

Vintest i TV2 hjelper deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler, siden de sender det.

Dessuten, tabloidaviser og magasiner og slikt tester jo ofte viner og slikt.

Der kommer trykkfrihetloven inn i bildet, så det blir muligens noe annet. Men de har vel tillatelse jo. Og helt greit for meg at de gjør det, for all del...bare lurte litt :hm:

Lenke til kommentar

He he.. nei det kan jeg nok svare avkreftende på. Hadde ikke hatt noe i mot at der var vanlig alkoholreklame, det ville jeg stemt for

Men er det ikke lov, så skal ikke Tv2 ta seg retten heller mener jeg. Rett skal være rett.

Det har vel også litt med at det ikke kledde hun anstendige kjekke programlederen der å være med på snikreklame. Hun skal jo være et ansikt utat representant for folks rettigheter overfor uredeligheter fra handel og service instansers side :)

Lenke til kommentar
Så lenge ikke testen er kjøpt og betalt av produsentene, så er det ikke reklame.

Nei det er jo riktig. Men her er det jo bare polet som har lov til å selge vin, så da er det ingen andre å konkurrere mot. Dermed kan en vurdering gjort av en ekspertgruppe kanskje anses som reklamerende løpegutter for enerettighetshaveren av produktet. Hvis det ikke var polet selv som sto for dette? Men det blir vel samme sak på en annen måte

Mulig jeg roter nå :hm: ja sikkert. Regner med at det nok var lovlig je

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...