D-E-L-L Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Heihei.. Har jobbet med en layout for hjemmesiden min, kalt Timerift Studios! Det vil bli en slags "online portfolio" hvis dere skjønner!=) Vel, det jeg kom fram til var dette, er selv ganske fornøyd, men vil gjerne høre hva andre har å si!=) Take a look: Timerift Studios Så var det kritikken da.. _EDIT: Som dere skjønner, er sidene jeg har satt om i de preview rutene, fullstendig til bruk av test! Jeg har ingenting med de sidene å gjøre. _EDIT 2: Har nå laget en ny layout for siden min.. Økt størrelsen på det hele litt, og prøvd å få til litt kule effekter(typ terningene). Se den her : TimeRift Studios Har laget enda et bilde der jeg setter noen spørsmålstegn. Sjekk det inn her : TimeRift ? 1. Ser dette litt "corny" ut, kanskje gjør det hele rotete eller noe? 2. Denne plassen her sliter jeg med å fylle ut med noe! Så klart, kan gjøre tektsfeltet til høyre større, men liker det sånn det er nå..noen forslag? + La merke til skrive feilen i presetansions! Endret 17. mars 2005 av D-E-L-L Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Knøttlite design Logoen har et "Hells Angels + JRR tolkien"-preg Rotete Trangt (for små marger) Det var det jeg hadde å komme med nå. Begynner å bli litt småsent, så jeg orker ikke utdype noe særlig mer. Er ikke så mye mer å gi kritikk på heller. Endret 16. mars 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
D-E-L-L Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Knøttlite design Logoen har et "Hells Angels + JRR tolkien"-preg Rotete Trangt (for små marger) 1. Kan jeg være i, men jeg synes fortsatt ikke det er for lite. 2. Haha... 3. Denne hadde jeg ikke forventet 4. Enig Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Synes den var litt kul jeg, men: 1. Hvor har du tenkt å plassere menyen? 2. Jeg ville i allefall ha sentrert siden. (vet ikke om det er planen din?) Endret 16. mars 2005 av lodott Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Logoen lignet mistenkelig på Bentley (Bilmerke) sitt emblem, men det er nå så. - Litt liten layout? For at det skal appelere til flere grupper mennesker må du lage litt større tekst og gjør alt litt større. - Likte veldig godt blomsten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå