Gå til innhold

feil på layout i S700i?

Anbefalte innlegg

ok, nå har jeg fått såpass mye feil at jeg skal lever inn mobilen min til reparasjon for andre gang, jeg vil bare vite om det er enda en feil på mobilen min, eller om det skal være slik...

inne på bilde browseren, der hvor det står navnet på fila du har valgt, hos meg virker det som om bakgrunnsfargen slår igjennom, og ikke det bildet som egentlig skulle være der...

slik er det på alle layoutene, også de jeg lager selv..

jeg legger ved et bilde av hvordan det ser ut på Fero themet, er klar over at bildet ikke er bra, men det bør gå an å se hva jeg mener...

har dere det også slik?

bare en farge, ikke noe grafikk?

post-19-1111010137_thumb.jpg

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du testet andre themes?

inne på bilde browseren, der hvor det står navnet på fila du har valgt, hos meg virker det som om bakgrunnsfargen slår igjennom, og ikke det bildet som egentlig skulle være der...

Lenke til kommentar
Har du testet andre themes?

Satan....er jeg blind eller :!:

Lenke til kommentar

jeg kan tegne en ring, men jeg mener det område rett under status bar, tror det heter double title, er iallefall slik det er i praksis...

før jeg får opp bildet, så kan jeg prøve å forklare igjen: der hvor det står

Kamerabilder

(bilde av entene telefon eller minnekort) og så navnet på bildet

Lenke til kommentar

Tror jeg skjønte hva du mente og nei jeg opplever ikke det samme på min telefon. Regner med du bruker den orginale Themes Creator (v.1.60) Hvordan ser den ut når du lager den, er den "gjennomsiktig" da også? Eller blir den det etter at du har overført den og tatt den i bruk. Trykk preview så kan du se alle menyer, standby osv før du lagrer og/eller overfører til telefonen. Pass på at bildet du skal bruke til doble title er i str 240 x 70 og ikke 70 x240.

Lenke til kommentar

passer alltid på størrelsen, og ja, det er v.1.60 jeg bruker...

prewiew er bra den..

*kontroll sjekke*

joda, den er fin, jeg kan jo legge ved det themet jeg bruker nå, der skal det så absolutt ikke være noe som er så lyst untatt skriften, scrollbaren, og den hvite flekken under selected tab i instilllingene...

m_rk.zip

Lenke til kommentar

Fikk opp det lyse feltet jeg også. Sjekket et par av de andre themene jeg har laget og i bildemenyen er det et eller annet rart. Jeg har ikke laget så mørke themes før så jeg har rett og slett ikke lagt merke til det. Har prøvd mange forskjellige varianter med samme resultat. Det rare er på orignal themene er det ikke slik.

Ps. Fin dame forresten

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...