Gå til innhold

til TST -antyder du noe her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jo, det er vel gjort en liten tabbe her eller?

Jeg gidder i alle fall ikke å henge meg opp i dette her. Det er jo lett å gjøre noen feil hvis man bare sjekker forumet for å moderere det.

Jeg synes TST gjør en god jobb og jeg bryr meg ikke om han tabber seg bitte litt ut

Lenke til kommentar

Ja dette var pirkete.

For meg virker det som om det ble spurt om et operativsystem, ikke noe spesifikt spill.

Hvis man skulle være så uheldig at man trenger å få vite hvilken skjermoppløsning som er den ideelle for å spille Anarchy Online har man et kjempeproblem.

Skal man da poste tråden under "spill", "Skjermkort, skjermer" eller "Internett & Nettverk"?

Alle tre kanskje? Men da blir den vel stengt som spam.

Nå er dette satt veldig på spissen, men i enkelte tilfeller det være rom for å bruke fornuften.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 08:56, PIIIpower skrev:

poenget her er at vi som har svart (kan) blir stemplet som inkompetente...

Ikke om du ikke vil missforstå. Du vet at det ikke var det han mente. Slutt å vær så kranglete!

Når slikt skjer så skal du uansett sende en E-post til den som har sagt det og ikke fortsette med en annen tråd her. Da når du frem, og det er mye lettere å rydde opp i slike småfeil. Videre slipper vi denne typen (intetsigende) tråder som bare fyller opp "Ti siste". Regner med at du skjønner at dette ikke har noen spesiell allmen interesse og derfor kunne vært løst enkelt på en e-post.

[ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-06-28 09:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...