Jonhoo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det klassiske spørsmålet fra venner og bekjente som ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder PC... Hvor er ANY key? Jeg trodde dette bare var et lite problem, men Compaq fikk tydeligvis mange forespørsler på akkurat dette, så de åpne en egen FAQ bare for dette spørsmålet. (Se vedlegg) De som ikke tror meg, her er linken til Compaq FAQ siden. Hvis jeg ikke husker helt feil så har Microsoft også dette i en eller annen Knowledge Base, men jeg har ikke greid å finne det... Noen andre som vet hvor den ligger? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 LES stickyene før du poster. Gullkorn skal komme fra forumet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 What he said. I tillegg er jeg rimelig sikker på at det er redigert, ettersom at fargen bak teksten er i en annen farge enn det rundt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Stenges. Gullkornkategorien er for sitater frå forumet. Andre eksterne gullkorn kan postes i humortråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg