Marcelo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Har fått et virus og vett ikke hvordan jeg skal fjerne dette?? Endret 16. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) please kan noen hjelpe. blir desperat her. har ikke hatt virus på mange år og nå som eg byttet vekk ifra norton systemworks så får jeg virus med engang. får deg til å tenke på om norton antivirus egentlig er det beste Endret 16. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) please kan noen hjelpe. blir desperat her. har ikke hatt virus på mange år og nå som eg byttet vekk ifra norton systemworks så får jeg virus med engang. får deg til å tenke på om norton antivirus egentlig er det beste ermm.. kanskje det er fordi NOD32 oppdaget viruset som IKKE norton gjorde? så da sier det seg selv.. NOD32 er MYE bedre edit: prøvd "delete" ? Endret 17. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det der er ingenting å bekymre seg over. Det er opera sin cache, og du har sikkert vært innom en eller annen snuskeside laget for å gjøre merkelige ting til internet explorer. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 please kan noen hjelpe. blir desperat her. har ikke hatt virus på mange år og nå som eg byttet vekk ifra norton systemworks så får jeg virus med engang. får deg til å tenke på om norton antivirus egentlig er det beste ermm.. kanskje det er fordi NOD32 oppdaget viruset som IKKE norton gjorde? så da sier det seg selv.. NOD32 er MYE bedre edit: prøvd "delete" ? jahh... siden jeg formaterte pc`en og installerte alt på nytt og etter det så installerte jeg NOD32. Jeg vett at norton er MYE bedre, men det tar så sykt med ressurser, det er det som er bad med det. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Ja, jeg slettet filen, men kan det ha skadet noe?? Endret 17. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei! Like før jeg installerte Nod32 tok jeg virusscan med Norton og da fant Norton 0 virus. Nod32 derimot fant 5 virus! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Norton Antivirus 2004 er IKKE og da mener jeg IKKE bedre en Nod32. Jeg gikk også med det inntrykket at Norton var helt konge på antivirus men har endret oppfatning det siste året. Ble spist av [email protected] i mai i fjor, galloperte rett gjennom antivirus og brannmur og skapte kaos på maskina som måtte lavformateres bort. For en måned sida scanna jeg maskina med NAV2004 og da fant det 2 virus det ikke kunne slette, sette i karantene eller reparere. Det var da jeg prøvde NOD32 bare for å teste om det var så bra soom folk skulle ha det til og det var det samt mye bedre. NOD32 fant og fjernet de 2 virusene Norton ikke kunne gjøre noe med samt noen flere. Har også testa om den er effektiv på cracksider og ingenting slipper gjennom, noe Norton gjorde på samme sidenen. Når NOD32 finner virus er det bare å slette, virus har du mest sansynlig ikke bruk for, selv ikke i karantene. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) det var sånn jeg fikk virus, var inne på www. serials .ws for å sjekke om noe gjekk gjennom og det var då jeg fekk html/exploit og dette var når igår og då hadde jeg nod32 har vert inne på den siden med norton antivirus 2005 og då fekk jeg ikke virus, eller kanskje norton bare fant det ikke Endret 17. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 for faen heller, DET DER ER IKKE ET VIRUS! *sint* Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Marcelo du er klar over at du kan stille følsomheta til NOD32?! Metodene NOD bruker etter installasjon er standar men kan endres til deep, noe som gjør den enda bedre. Det er bare å se gjennom setup til AMON, DMON og IMON så ser du gjennom settingene der. Nod er satt til å være rask og gi en bra virusbeskyttelse men stiller man alle alternativene til deep blir saken en annen. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 herregud....når du formaterte pc`en kanskje du var oppkobla på nettet når du gjorde. og bytt nettleser, bruker du opera eller firefox så får du ikke trojanere på pc`en når du går inn på serials.ws.....så ikke skyld på NOD32 Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) herregud....når du formaterte pc`en kanskje du var oppkobla på nettet når du gjorde.og bytt nettleser, bruker du opera eller firefox så får du ikke trojanere på pc`en når du går inn på serials.ws.....så ikke skyld på NOD32 Jeg har faktisk opera, men hadde explorer når jeg fikk det, hehe. men det var bare at jeg har vert inne på serials.ws før med explorer uten at eg fekk virus eller som jeg har sagt før så fant kanskje ikke norton viruset Endret 18. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
howzer Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, jeg slettet filen, men kan det ha skadet noe?? Nei. Med Opera og Firefox så blir du ikke infisert bare ved å surfe rundt. At antivirus-programmet finner noe rart i Operas cache skal du ikke bekymre deg om. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) nei, men det er bare at dette skjedde så begynte pc`en å bli rar, sånn som at abc( bittorrent) klikker å dette er noe jeg bruker en del, der er det utrolig plagsomt, det kan og ver noe annet så er grunnen til at det klikker, men jeg finner bare ikke ut av det Endret 28. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå