Mantion Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Vel, jeg skal kjøpe meg et digitalt videokamera i en prisklasse som ligger rundt 2000 - 4600 kr. Så jeg lurte på om dere vet om noen tilbud eller bra digitale videokamerar i den prisklassen. Bruksformål: Lage filmer med venner, skole og filme idrett ( bordtennis, raske bevegelser... ) Dette setter jeg høyt: 1. Batterilevetid 2. Optisk zoom mens man filmer 3. Bildekvaliteten skal være god 4. Mikrofonen skal _funke_ Jeg vet at det er vanskelig å finne gode videokamerar i den prisklassen, men jeg satser på at noen her inne vet om noe... Det har vært et kamera som har fenget min interresse: Panasonic NV-GS11 Dette er forsåvet min førset post i HW forumet Siste ting, jeg er ganske ny med alt dette videokamera og greier. Så hva trenger man i et dv-videokamera egentlig? Og hva er CCD sensorer, og trenger man egentlig minnekort hvis kameraet tar opp på kassetter? MvH Mantion Endret 17. mars 2005 av Mantion Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er i samme båt som deg, og har heller ikke fått særlig med tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sony DCR-HC14 er genialt! Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Sony DCR-HC14 er genialt! Filmer den Sonyen i wide screen format?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå