Marcelo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg får en feilmelding der det står: Stasjonen er ikke klar får bruk.døren kan være åpen- kontroller stasjon a:, og pass på at en diskett ikke er inn og at døren er lukket ka kan kan dette her være, for jeg finner ikke ut av det? Endret 16. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kan det tenkes at du har hatt en diskett i stasjon a:? Hadde samme problemet her, da var "Skoffen" i inne-posison, uten diskett i stasjonen. Jeg måtte bøye en spiker og dra/nappe ut skoffen. da ble det bra. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 nei, det er ikke noe sånt, dette kom pluteselig bare opp etter jeg installerte windows på nytt og installerte noen programer. har aldri opplevt dette før. og har heller ikke brukt disketer på mange månender Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 nei, det er ikke noe sånt, dette kom pluteselig bare opp etter jeg installerte windows på nytt og installerte noen programer. har aldri opplevt dette før. og har heller ikke brukt disketer på mange månender ... Men det er likevel sannsynlig at det har noe med diskettstasjonen å gjøre. Det kommer jo ganske tydelig frem av feilmeldingen. Sjekk om alt er ok med den i Enhetsbehandling.... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg får en feilmelding der det står: Stasjonen er ikke klar får bruk.døren kan være åpen- kontroller stasjon a:, og pass på at en diskett ikke er inn og at døren er lukket Du har ikke tilfeldigvis en virusscanner som leter etter disketter når du slår av maskinen ? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Fant ut hva det var. Jeg hadde glemt å sette i strømledningen til disketstjonen i, sist jeg ryddet inni maskinen Men takk for alt hjelp hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå