Gå til innhold

ipod hodetelefoner = sprengt!

Anbefalte innlegg

Hei,

Vet jeg har sett en post med dette før men jeg har lett og lett og ikke funnet noe. Så da tenkte jeg at jeg skulle spørre igjen.

Er det noen som har link til den apple support siden der man ber om nye hodetelefoner dersom de gamle har sprengt.

Jeg er nesten 100% sikker på at dette skal inngå i garantien (altså innen 1år etter kjøp)

Anyone?

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sprengt proppene mine også.. Men syns absoulutt ikke at dette skulle gå på garantien... Det er degselv som velger å spille så høyt at de sprenges. Kjøp heller orntlige telefoner

hva? hvis du sprenger dem ved bruk av ipoden skal de selvfølgelig gå på garantien... Noe annet ville være latterlig

Lenke til kommentar
Jeg har sprengt proppene mine også.. Men syns absoulutt ikke at dette skulle gå på garantien... Det er degselv som velger å spille så høyt at de sprenges. Kjøp heller orntlige telefoner

hva? hvis du sprenger dem ved bruk av ipoden skal de selvfølgelig gå på garantien... Noe annet ville være latterlig

Dette blir mer og mer USA, der de må skrive på peanøttboxen at den kan inneholde spor av nøtter.

Mener selv at når du kjører ipoden opp på fult og hører der skraper i høytalerne, bør man forstå at høytalerne ikke tåler det.

Men det er jo bare meg :whistle:

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det går på garantien. Ledningen til den en proppen var løs (Dette hadde ingen effekt på lydkvaliteten). Jeg sa ifra, og et par. dager senere kom en mann med nye øretelefoner på døren min.

Fikk beholde de gamle til og med. :wee:

Hvordan kontaktet du dem? Jeg har prøvd den ¤*** support siden til apple, og der står det at garantien har gått ut, men jeg KJØPTE DEN I FEBRUAR 2005!!!!

:realmad:

Blir så jæåvlig forbanna altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...