Gå til innhold

Jente voldtatt av 7 menn, 12 inngrep!

Anbefalte innlegg

jeg trur vi skal være glad for at det ikke er han som sitter i regjeringa jeg :innocent:

men jeg syntes uansett at norge kunne hatt bruk for flere politikere som karl ivar hagen.

Jeg har ingenting i mot Karl Ivar. Han har mange gode meninger og ideer han og det er absolutt bruk for noen sånne på tinget. Det skulle nok vært en tøffere linje fra dag 1. Jeg så det ikke før, men jaggu hadde han endel gode poenger Kallegutten. Tror mange av de andre politikerne har innsett det og etterhvert.

Likevel er det ikke alt jeg setter like stor pris på hos han og resten av FRP. Ikke nok til at de får min stemme.. enda..

Ghandi hadde nok ikke passet så godt i regjeringen, men en knalltøff fyr var han. Det er enkelte som utmerker seg på sitt felt som Martin Luther King, Ghandi, Mor Theresa og andre som ser ut til å ignorere seg selv og sitt og tenker mer på andre rundt seg. Det begynner å bli en stund siden vi hadde en sånn. En som kan lede oss i riktig retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, men noen ganger kan folk være for snille, og da skjer ting som dette.

noen må få kontroll på invandringspolettiken i norge!

ellers kommer det bare til å bli mer og mer rassisme i norge.

det kan ende med at vi får tore tvedt og vigrid som regjerende parti. kunne nok vært komisk den første tida, men det hadde fort gått over

Lenke til kommentar
det kan ende med at vi får tore tvedt og vigrid som regjerende parti.

Nei.

var ikke seriøst ment :roll:

kunne nok vært komisk den første tida,

Nei.

hvis det hadde skjedd, hadde det vært hysterisk morro å se de gutta drite seg ut, så jo da!

Lenke til kommentar
Jeg har ingenting i mot Karl Ivar. Han har mange gode meninger og ideer han og det er absolutt bruk for noen sånne på tinget. Det skulle nok vært en tøffere linje fra dag 1. Jeg så det ikke før, men jaggu hadde han endel gode poenger Kallegutten. Tror mange av de andre politikerne har innsett det og etterhvert.

Sjekk denne om Carl I Hagen:

http://antipsykopat.org/UnniWikan.php

Fakta er avhengig av hvem som forteller den.

"Objektivister forholder seg til innholdet. For psykopatene er det kun hvem som sier hva som betyr noe. Hva som blir sagt, om det er fakta eller ikke, er irrelevant. Det er hvem som sier det som betyr noe. For psykopatene er det viktigste hvem som sier det enn hva som blir sagt. C. I. Hagen kan fortelle fakta så mye han bare vil, det hjelper ingenting før eventuelt Petersen sier det samme 10 år etter og Stoltenberg/Jagland 15 år etter. I mellomtiden er det viktigste argumentet mot fakta at man da er meningsfelle med Hagen. Og etter 15 år har vi alltid vært i "krig med Eurasia" (Orwell, 1984)."

Edvin Vik

Så sant, så sant.

Endret av Sire
Lenke til kommentar

Carl I Hagen har mange syn og politiske holdninger som ansees for å være kontroversielle i mange kretser idag. Det forhindrer dog ikke at han har rett. Hvis du ser på de forskjellige forslagene FRP har fremmet er de ofte enkle, men effektive (hadde bare blitt brukt) Jeg mener at en ordning med at kriminelle innvandrere blir kastet ut av landet ville vært optimal, men med en gang FRP foreslår noe lignende blir det slått opp i avisene og folk reagerer med å kalle det rasistisk. Trist spør du meg..

Lenke til kommentar

Nå må de politikerne faen meg få ordnet opp i innvandringspolitikken!

De som kommer her og sier at nordmenn er mer kriminelle enn disse innvandrerne: Slutt å skape dere, dere vet like så godt som meg at det skjer flere ulovligheter per person blant innvandrerne enn nordmennene! Vi skattebetalere er ikke tjent med å betale boutgiftene for kriminelle i de luksuriøse fengslene. Forståsegpåere og "pedagogisk korrekte" kan dra langt inni jungelen! Å komme med uttrykket "man skal ikke skjære alle over en kam" blir for patetisk og feil i slik sammenheng. Se på statistikken da vel!

Så klart, de innvandrerne som oppfører seg bra skal få bli og bli godt tatt vare på. Bare ved straff og advarsler lærer mennesker, og samfunnet blir bedre.

Det er jo tydelig at Norge ikke er tjent med mange kriminelle innvandrere som kommer for å dra landet vårt langt ned i gjørma. Politikken trenger ikke være vanskeligere enn at innvandrere som begår større lovbrudd blir sporenstreks sendt hjem - no mercy.

MVH

FRP-tilhenger

Sammen kan vi klare det - stem FRP!

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

Når det er sagt, de innvandrerne jeg har gått på skole med var veldig truende, aggressive og voldelige. Noe jeg synes er litt rart, ettersom jeg har positive erfaringer med de voksne innvandrerne, for dem er hyggelige.

For all del, dette er et enkelttilfelle, og man skal jo ikke basere sine meninger på slikt, så ikke kom etterpå å si at jeg generaliserer dem med denne posteringen.

Lenke til kommentar

enig med deg Ole Johan.

enten jeg liker det eller ikke, stemmer nok jeg på hagen og co til valget :ermm:

edit:

innfør åpen jakt på alle som gjør forbrytelser. da blir vi kvitt dem enten de gir seg eller ikke.

ja.

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
enig med deg Ole Johan.

enten jeg liker det eller ikke, stemmer nok jeg på hagen og co til valget :ermm:

edit:

innfør åpen jakt på alle som gjør forbrytelser. da blir vi kvitt dem enten de gir seg eller ikke.

ja.

Og er det snakk om en asylsøker (eller en som nettopp har fått innvilget oppholdstillatelse) så burde han sendes med første fly ut av landet !

(enten det er en svenske eller afghaner)

Lenke til kommentar

Hadde dette skjedd min datter, skulle jeg ha tatt en egen "american treatment"...

Faen at slikt skjer, blir redd for å få barn selv...

Enig at invandrer politikken må gjøres noe med.

Kan ikke la slikt skje, og at de ikke sender de ut med en gang er meg en gåte...

Lenke til kommentar
enig med deg Ole Johan.

edit:

ja.

Vil nok stemme Carl I. Hagen, men han er litt for EU, så jeg lurer på hvem jeg skal stemme på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...