Mister Karl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jenta som ble voldtatt kommer mest sansynlig til å ha et hælvete av et liv, om hun ikke tar selvmord, resten av henes leve tid. Hva er verst, å bli voldtatt av 7 menn en natt eller å bli regelmessig voldtatt av faren din og to av naboene dine i 5-6 år? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hva har det med saken å gjøre? Det han sa om at hun mest sannsynlig kommer til å ha et helvete pga. dette. Det siste har hendt meg og mange, mange andre...og jeg vil kalle det en smule mer traumatisk, men vi står fortsatt og klarer oss helt fint. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hva er verst, å bli voldtatt av 7 menn en natt eller å bli regelmessig voldtatt av faren din og to av naboene dine i 5-6 år? for all del, det skulle da blitt slått like hardt ned på det også! voldtekt er voldtekt! jeg syntes det skulle bli inført dødssom eller livstid i norge. jeg syntes også at fanske skulle ha MYE dårligere vilkår i fengslene enn det de har! og jeg vil kalle det en smule mer traumatisk, men vi står fortsatt og klarer oss helt fint jada, og det er hygglig for deg, men da er du en av få! de fleste blir "skadet" for live av slike overgrep! det blir for dumt å bagatelisere det slik du mer eller mindre gjør nå, bare fordi du sier ud har opplevd noe værre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, etnisk oppbrinnelse eller ikke - slike karer fortjener å bli deportert til Jan Mayen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jada, og det er hygglig for deg, men da er du en av få!de fleste blir "skadet" for live av slike overgrep! Seff blir vi som har opplevd sånt skadet/merket for livet av det, men det blir helt feil å si at nesten alle av oss blir nærmest invalidiserte av dette. Om du stikker innom et støttesenter for incest/voldtektsofre og prater med folk der så vil du finne ut at de som har opplevd noe sånt som dette og tør å si ifra (som denne jenta gjorde) ofte er mye, mye sterkere enn du kan forestille deg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Mer her: http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article362441.ece Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Om du stikker innom et støttesenter for incest/voldtektsofre og prater med folk der så vil du finne ut at de som har opplevd noe sånt som dette og tør å si ifra (som denne jenta gjorde) ofte er mye, mye sterkere enn du kan forestille deg. jeg så nettopp på tabloid, som handlet om dette, og der rant det inn sms'er om damer som har blitt voldttatt men ikke kommet seg etter det. skjer dette i barndommen er sjansen _mye_ større for psykisk skade! beklager men jeg er helt uenig med deg. hva du sier du har opplevd, og regert på det, og hvordan andre mennesker reagerer på dette er nok helt forsjellig. mange blir mentalt skadet av slike timg. om du ikke har det, fint for deg, men det betyr ikke at ingen andre blir det! Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 5. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) om du ikke har det, fint for deg, men det betyr ikke at ingen andre blir det! Det har jeg da aldri påstått. Før i tiden ble ofte voldtekter og incest tiet ihjel, enten av offeret som skammet seg eller overgriperen som truet offeret til å holde kjeft. Først de senere år det har kommet oppmerksomhet rundt alt dette og folk tør å si ifra. Mange voksne incestofre sliter med det de har opplevd nettopp fordi de aldri turde å si ifra... Hun jenta her er nok mye tøffere enn du tror, det er neimen IKKE lett å si ifra om sånt, det skal jeg love deg! Jeg ser poenget ditt med at ikke alle nødvendigvis blir ødelagt av slikt, og incest er vel verre en det denne jenten har opplevd. Det hun opplevde var på mange måter like sykt og perverst som det som hendte meg, men det tok henne kun et par dager å si ifra...hos meg tok det flere år. Denne jenta er en skikkelig fighter! Endret 17. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hadde fattern prøvd seg på noe tilsvarende mot meg skulle han joggu meg fått smake balltree mitt, samt hagla! men så er ikke jeg 12år heller. Det hun opplevde var på mange måter like sykt og perverst som det som hendte meg, men det tok henne kun et par dager å si ifra...hos meg tok det flere år. Denne jenta er en skikkelig fighter! ja. kanskje litt feil å spørre her, men hvorfor sa du ikke i fra før? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ja. kanskje litt feil å spørre her, men hvorfor sa du ikke i fra før? Skam. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Nei..det er ingen hemmelighet at innvandringspolitikken er gått langt over styr.. Nå forstår jeg jo hvorfor et så rikt land som norge ikke har råd til gode veier, optimale skoler og sykehus. Eldrehjem etc.. Og tenk på all den skatten vi betaler! Nei, noen som å gjør noe slikt i norge eller lignende, så send de med et slikt ett: Edit..leifur Endret 17. mars 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nei, noen som å gjør noe slikt i norge eller lignende, så send de med et slikt ett: CIA gidder helt sikkert ta seg av Norges forbrytere. "Pfft, we've got bigger fish to fry." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Skam. god grunn. må si jeg føler med deg og andre tilsvarende har skjedd med. kan ikke skjønne at foreldre kan klarer å få seg til å gjøre noe slikt mot barna sine Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Nei, noen som å gjør noe slikt i norge eller lignende, så send de med et slikt ett: CIA gidder helt sikkert ta seg av Norges forbrytere. "Pfft, we've got bigger fish to fry." Vel, det var bare et forslag til straff..litt sadistisk..men men.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, det var bare et forslag til straff..litt sadistisk..men men.. An eye for an eye makes the whole world blind. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, det var bare et forslag til straff..litt sadistisk..men men.. An eye for an eye makes the whole world blind. Tro hva Gandih ville gjort her da? Brukt mest mulig penger for å gå rundt i gryta? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg trur vi skal være glad for at det ikke er han som sitter i regjeringa jeg men jeg syntes uansett at norge kunne hatt bruk for flere politikere som karl ivar hagen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 jeg trur vi skal være glad for at det ikke er han som sitter i regjeringa jeg men jeg syntes uansett at norge kunne hatt bruk for flere politikere som karl ivar hagen. Hehe..vi kan være glad at vi har kongen..kosli lissom Men når det gjelder karl i..så er han en meningsmålingpolitiker..som en god venn av meg sa..å det er flott at han tar opp saker andre ikke prioriterer, som innvandringspolitikken. Alt i alt..uansett hvor mye andre sier i mot, så er det en ting som lyser like klart som månen..: Kriminaliteten har økt betraktelig etter vi begynte å være "snill" med problemstilte mennesker i andre land.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det hun opplevde var på mange måter like sykt og perverst som det som hendte meg, men det tok henne kun et par dager å si ifra...hos meg tok det flere år. Denne jenta er en skikkelig fighter! Jeg syns det er utrolig tøft av deg å si i fra nå jeg Jeg er glad du har det noenlunde bra nå. Syns det er for jævlig det som skjedde med deg og håper du har blitt kvitt skamfølelsen. Det er nok en jævlig følelse men jeg håper du vet 100% at det har du og andre i din situasjon ingen grunn til overhodet. Det gjør meg faktisk utrolig trist med alle skjebnene der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå