Gå til innhold

Jente voldtatt av 7 menn, 12 inngrep!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva løser egentlig strengere straffer?

Jeg gjentar:

1. En jævel som er bura inne kan ikke begå jævelskap utenfor buret.

2. Det motvirker den stadig minskende respekten for lovverket og følelsen av at politikerne ikke tar situasjonen på alvor

Punkt 2 er veldig viktig. Når folk ikke føler at myndighetene tar problemet på alvor, så mister folk respekten for loven. Rasismen øker og sansynligheten for at nordmenn samler seg i gjenger for å 'ta saken i egne hender' øker betraktelig.

Lenke til kommentar

Saken er vel sånn at kriminelle nå for tiden sjeldent gir seg med ting etter de har sonet. Sperrer man de inne lengre vil man stoppe det de ville gjort når de kom ut etter en kort dom.

Man hører jo stadig om folk som er kjenninger av politiet, gjengangskriminelle osv.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe vits å putte de i fengsel. Må bare sløse bort penger på mat til dem og stell osv. De burde blitt piska hele veien ut av Norge og til irak (med liten forbokstav) eller hvor dem kommer fra.

EDIT: Er nå vi skulle hatt dødsstraff.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært litt hobby rasist å de bygger ikke akkurat opp tilliten min til dem med slike saker! :no:

Hadde det enda vært fri jakt på slikt pakk :hrm:

Jada, jada jeg vet at ikke alle er slike så ikke start å mas!

Hehe, helt enig med deg :p

Lenke til kommentar
Det er ikke noe vits å putte de i fengsel. Må bare sløse bort penger på mat til dem og stell osv. De burde blitt piska hele veien ut av Norge og til irak (med liten forbokstav) eller hvor dem kommer fra.

Skal vi tolke dette dithen at du ønsker at Norge skal være et fristed, der utlendinger skal kunne komme og begå kriminalitet uten å risikere annet enn å måtte avslutte og dra hjem den dagen onkel politi slår kloa i dem?

Lenke til kommentar

dæven!!! nå blir jeg seriøst oppgitt altså....... innvandrer gjenger... er det det eneste innvandrer i norge har talent til eller????

det er jo helt sykt.. jeg syns norge tar for lett på innvandrer politikken...

jeg har vært i konflikt med flere gjenger før, og blitt ganske seriøst banket opp....

men gjett hva som skjedde : politiet henla saken : bevisets stilling...

er iukke brukne bein og blåmerker nok til og bevise det ? + mitt vitnemål..

jeg veita søren jeg az... men alle som gjør sånt skal deporteres eller enda bedre, skytes!

MvH

Sweet™

"Not that sweet"

Lenke til kommentar

Skal vi tolke dette dithen at du ønsker at Norge skal være et fristed, der utlendinger skal kunne komme og begå kriminalitet uten å risikere annet enn å måtte avslutte og dra hjem den dagen onkel politi slår kloa i dem?

I Irak så blir de hengt foran et publikum da :p:w00t: Eller det var i Iran det kanskje.

Har noen folk fra Pakistan på skolen min. Jeg syns de er snille. Men vi har 1 stk iraker og han går rundt å slår ned folk helt tilfeldig med knokejern slik at de må slepes til siden mens blodet renner nedover ansiktet. Og tuller du med han så tar han med kniv.

Irak er djevelsens land.

EDIT: Jeg likte ikke Bush før, men nå som jeg vet hvordan folka fra Irak er så bøyer jeg meg i støvet for Bush!

Og nå sier dere at ALLE er ikke slik som han ENE. Men nå er det sånn at det faktiskt er mange. Ikke ALLE men MANGE. Jeg bare sier folka, da mener jeg de som er slemme.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

omfg!!! du kødder nå ikke sant?? gjør han det?!?!?!!? fy faen.......

jævla iraker ... han kan pelle seg til nærmeste gass kammer... vetta søren hvor det er.. men hvis han hadde kommet ditt, skulle jeg "moona" han før han dæva!

Lenke til kommentar

jævla iraker ... han kan pelle seg til nærmeste gass kammer... vetta søren hvor det er.. men hvis han hadde kommet ditt, skulle jeg "moona" han før han dæva!

Lær deg å skrive.

Finnes grenser for hva du bør skrive, det var bare teit.

Lenke til kommentar
*snip* Men vi har 1 stk iraker og han går rundt å slår ned folk helt tilfeldig med knokejern slik at de må slepes til siden mens blodet renner nedover ansiktet. Og tuller du med han så tar han med kniv. *snip*

Og slik lar de gå på offentlige skoler? Oppgitt på Norge :no: Skal man ikke være trygg på skolen heller nå da? Hva gjør de på skolen når det skjer da? Eller la meg gjette; Sier fy og lar han gå?

Neon-Sweet™: Ro ned litt ! og ?, les retningslinjene!

Lenke til kommentar

gumbyaward.jpg

Lenke til kommentar
Har noen folk fra Pakistan på skolen min. Jeg syns de er snille.
Har alltid sagt det og sier det igjen; Utlendinger har vi ikke brukt for. Spesielt ikke de som er brune i huden.

Spaltet personlighet?

At de er snille betyr vel ikke at vi har bruk for dem ;)

Dessuten er ikke pakistanere brune, men grå i huden.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
*snip* Men vi har 1 stk iraker og han går rundt å slår ned folk helt tilfeldig med knokejern slik at de må slepes til siden mens blodet renner nedover ansiktet. Og tuller du med han så tar han med kniv. *snip*

Og slik lar de gå på offentlige skoler? Oppgitt på Norge :no: Skal man ikke være trygg på skolen heller nå da? Hva gjør de på skolen når det skjer da? Eller la meg gjette; Sier fy og lar han gå?

Neon-Sweet™: Ro ned litt ! og ?, les retningslinjene!

Heh... han irakeren går på min skole, men dette har skjedd på et fritidshus eller hva man kaller det. Er sånn diskotek greier. Men er flere ganger han har prøvd å fly på meg på skolen. Heldigvis er jeg så stor at jeg kunne ha tråkka på han.

Psilocybe: Vell, har ikke møtt så mange pakistanere, men de jeg har møtt er snille. De er dessverre brune i huden de også, det er sant det.

Som sagt så har vi egentlig ikke bruk for de, nei, heh :p

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...