Gå til innhold

Jente voldtatt av 7 menn, 12 inngrep!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, er enig i at dette er synd. Eg har ikke noe imot innvandrere, men når de begår slike ting så synes eg: PRONTO UT AV LANDET.

På den måten så får vi ut de som gjør slike ting og sitter igjen med de ikke-kriminelle innvandrerene, dette vil også føre til mindre rasisme.

Lenke til kommentar

Slike folk bør ihvertfall ikke få sone i landet! Send dem til Irak og be amerikanerene gi de litt "special treatment". :realmad:

Men for å prøve å være litt sindig, det var vel en sak der en jente anmeldte utenlandske menn for gjengvoldtekt for ikke lenge siden. Den var oppdiktet. Men viss de er skyldige... aaaargh!!

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Muligens fengsel før de blir sendt ut.

Muligens? Hva slags straff er det å bli sendt rett ut da? "Oi da, du har visst plantet en hammer i panna til denne fyren. Du må nok reise tilbake til mamma og pappa i Armenia i morgen tidlig."

Lenke til kommentar

Muligens? Hva slags straff er det å bli sendt rett ut da? "Oi da, du har visst plantet en hammer i panna til denne fyren. Du må nok reise tilbake til mamma og pappa i Armenia i morgen tidlig."

Hva viss vi kan sende ett brev til foreldrene med hjem?

Lenke til kommentar
Alle blir vel erklært psykisk utilregnelige i gjerningsøyeblikket, så får de noen timer på noen institusjon.

Sikkert :roll:

Neh..det er en øvre strafferamme på gjengvoldtekt på 21 år. Tipper det blir soning mellom 10 og 19 år på de. Bortsett fra de som ble utvist og dermed slipper unna da.

Lenke til kommentar

Au da. Ble litt (veldig) feil. Mente såklart at fyren burde straffes iflg norsk lov, og deretter bli sendt ut. :blush:

Lenke til kommentar
Man hører jo statig.."de siktede er av utelands opprinnelse".. :mad:

media liker vel og understreke slike ting.

men hvorfor vil dere at vi skal kaste ut alle invandrere når 20 av [høyt tall] er kriminelle.Jeg er 99% sikker på at det er mangen fler prosent "norske" enn innvandrere som er kriminelle, iallefall heromking.

slutt og ta alle under samme kam!

Lenke til kommentar
En ting til..jeg vil gjerne se den personen som påstår at gjennomsnittet av voldtekter og annen forbrytelser holder seg stabilt hvis vi skulle kaste ut utleningene

jeg vil gjerne se den personen som påstår at gjennomsnittet av voldtekter og annen forbrytelser holder seg stabilt hvis vi skulle kaste ut nordmannene.

er lei av at vi nordmenn skal være så rasistiske!

Hva om vi bare kaster alle ut av landet? da vil det jo ikke vere noen forbrytelser. (get my point?)

Lenke til kommentar
En ting til..jeg vil gjerne se den personen som påstår at gjennomsnittet av voldtekter og annen forbrytelser holder seg stabilt hvis vi skulle kaste ut utleningene

jeg vil gjerne se den personen som påstår at gjennomsnittet av voldtekter og annen forbrytelser holder seg stabilt hvis vi skulle kaste ut nordmannene.

er lei av at vi nordmenn skal være så rasistiske!

Hva om vi bare kaster alle ut av landet? da vil det jo ikke vere noen forbrytelser. (get my point?)

Rasistiske nordmenn? Det er kun menneskelig søppel som synker som lavt som de som voldtok 16-åringen, og du synes det er rasistisk at noen vil straffe dem og sende dem ut av landet? OOH-NOES! Det kan forresten ikke bli så veldig lett siden to av de siktede allerede er utvist og befinner seg i hjemlige trakter, dvs Kurdistan, Irak.

Og vis meg gjerne hvor det ble skrevet at alle innvandrere bør kastes ut, for jeg klarer nemlig ikke å se det.

Og argumentet om at det er flere nordmenn enn innvandrere som er kriminelle er jo totalt ubrukelig så lenge vi er i den situasjonen at innvandere er i et voldsomt mindretall.

I mine øyne har dette overhodet ingenting med rase å gjøre, men heller mennesker som kommer fra en barbarisk og så gjennomført ubegripelig bedriten kultur at det gjør vondt å tenke på det. Men hey, lenge leve et flerkulturelt samfunn, eller hva?

Lenke til kommentar
Jeg er 99% sikker på at det er mangen fler prosent "norske" enn innvandrere som er kriminelle

På landsbasis er totalt 28 av 1000 norske menn kriminelle. Blant ikke-vestlige innvandrere er 42 av 1000 menn, kriminelle, viser en rapport fra Statistisk sentralbyrå (SSB).

Av 111 personer som i fjor ble anmeldt for voldtekt i Oslo, var 72 av ikkevestlig opprinnelse. Og antall voldtektssaker øker sterkt.

Hvert 4. drap begått av utlendinger

I 2003 ble hver fjerde drap begått av en utenlandsk statsborger eller av en med utenlandsk opprinnelse.

Det viser årsrapporten fra Kripos.

25% av drapene 7% av befolkningen.

Lenke til kommentar
Alle blir vel erklært psykisk utilregnelige i gjerningsøyeblikket, så får de noen timer på noen institusjon.

Sikkert :roll:

Neh..det er en øvre strafferamme på gjengvoldtekt på 21 år. Tipper det blir soning mellom 10 og 19 år på de. Bortsett fra de som ble utvist og dermed slipper unna da.

Grov voldtekt skal i følge loven gi 21 års fengsel,men i gjennomsnitt så har det blitt dømt til 3-3.5 års fengsel.... dette i seg selv er jo helt sykt...

Syns gutta skulle få igjen med samma mynt jeg.... få inn ett par karer med uvanlig store snurrebasser som viste gutta hvordan voldtekt egentlig er... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...