Kar0Liineh Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Vær gang jeg starter opp maskinen, så popper det opp noen filer jeg må laste ned.. helt ukjente.. uansett om jeg trykker "last ned" eller "avbryt" så forsvinner ikke disse. Hvilket program må jeg bruke for å fjerne dem? Og for noen dager sia.. hadde jeg en cd i CDROM.. Og da jeg senere kom tilbake hadde CD'en knust inni der CDROMen hadde alså herpa cd'en min totalt.. WTF? vet dere hva som er galt? Lenke til kommentar
pIxeL3 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 dette høres ikke akkuratt normalt ut da CDROM'en ødelegge en cd plante wow det var faktisk litt nytt..... man sorry hvet ikke hva som er galt... lagre arbeidet ditt og reinstaler windows. Lenke til kommentar
nah Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, at CD'n ødlegges i CD-ROM stasjonen er ytterst sjeldent, men det kan hende. Platen din må ha vært sinnsykt herpet.... Det andre problemet ditt kan være et virus eller en eller annen form for spyware. Last ned nyeste oppdatering til antivirusprogrammet og kjør en total scanning av systemet. Last også ned AdAware og kjør en total scan. Det burde finne ut av hva det er som skjer... Good Luck Lenke til kommentar
bossa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet hva du snakker om, har hatt samme problem, men med dvd.....den har spist opp flre dvd plater, og det er veeeldig irriterende.......Det jeg gjorde for og fikse det, var og gå inn på regedit og slette det som, var av spor som hadde med cd og gjøre, og problemet med dvdrom var da løst (fikk noen andre problemer, men det er til et annet forum) Lenke til kommentar
bossa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 PS samme problem med og lokalisere "any key" knappen....har kjøpt feler tastaturer uten og finne den :-( Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, at CD'n ødlegges i CD-ROM stasjonen er ytterst sjeldent, men det kan hende. Platen din må ha vært sinnsykt herpet.... Trenger ikke å ha vært herpet. Enkelte billigplater går i oppløsning når de spinner for fort. En jeg kjenner opplevde det, og plata knuste fronten på CD-rommen og sto fast i veggen der den traff. Lenke til kommentar
Kar0Liineh Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Dette var alså ikke en billig plate.. en ikke mye brukt Windows Office cd. Original CD'en. Kunne godt forstått det om det var en brent plate som var brukt mye.. men med en nesten ny en.. så forstår jeg lit.e. Men finner nok ut av det håper jeg.. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 opplevd akkurat det samme med den gamle windows 98 plata mi... eksploderte omtrent i cd-rommen og herpa den heilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Vel, at CD'n ødlegges i CD-ROM stasjonen er ytterst sjeldent, men det kan hende. Platen din må ha vært sinnsykt herpet.... Trenger ikke å ha vært herpet. Enkelte billigplater går i oppløsning når de spinner for fort. En jeg kjenner opplevde det, og plata knuste fronten på CD-rommen og sto fast i veggen der den traff. Jeg så en som testet ut hva som skjedde når en cd eksploderte. og hadde det ikke vært for all metallet mellom deg og pc en så kunne noe sånt vært dødelig. ganske skremmende. Endret 19. mars 2005 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå