Gå til innhold

Argumenter for og i mot "den store support-tråden"

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har registrert blant brukere at flere ønsker en support tråd, mens de fleste moderatorer stiller seg på andre siden. Jeg ønsker også en slik tråd, men er klar over at det ikke kommer til å skje med mindre det finnes gode argumenter. Så jeg ber dere spe på med argumenter for og i mot hvorfor/hvorfor ikke en slik tråd har nytteverdi.

• En oversikt over spørsmål og svar flere kan dra nytte av
  • En slik tråd vil renske opp i forumets tråder om småting, som kan gis svar på med et par ord
  • Tråden vil bidra til å øke kunnskapsnivået på samtlige lesere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Småprat måtte selvsagt lukes helt ut fra tråden. Dette må være en tråd hvor ett svar er nok. Det har vært tatt opp i Tilbakemeldinger at flere brukere bare poster "ja, enig" eller et nikkende smiley-fjes i "Hjelp (...)" tråder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vet ikke helt hva du legger i en supporttråd, men hvis det er slik jeg tror, stiller jeg sterkt imot. Forumet generelt i dag fungerer vel som et supportforum? Hva skal vi med èn stor tråd da?

Les argumentene?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du legger i en supporttråd, men hvis det er slik jeg tror, stiller jeg sterkt imot. Forumet generelt i dag fungerer vel som et supportforum? Hva skal vi med èn stor tråd da?

Les argumentene?

Hvis det er kun de punktene som beskriver en support tråd, er jeg enda mer imot. Skjønner ikke hvorfor vi skal ha bruk for det. Fungerer det ikke bra nok som det er i dag? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Les argumentene?

Hvis det er kun de punktene som beskriver en support tråd, er jeg enda mer imot. Skjønner ikke hvorfor vi skal ha bruk for det. Fungerer det ikke bra nok som det er i dag? :dontgetit:

Er ikke bare jeg som skal komme med argumenter, da det er et ønske fra flere brukere, ikke bare meg.

Forumet er bra nå, men det mest demokratiske og heldige for forumet vil selvsagt være å høre på brukerne.

Lenke til kommentar
Er ikke bare jeg som skal komme med argumenter, da det er et ønske fra flere brukere, ikke bare meg.

Forumet er bra nå, men det mest demokratiske og heldige for forumet vil selvsagt være å høre på brukerne.

Da spør jeg: Er du sikker på at ALLE brukerne vil det? Hva med dem som ikke vil det da?

Greit nok, i et demokrati, skal man høre på folket, men man må ha noen som kan ta avgjørelser, noen som kan avgjøre om det virkelig er vits å endre på noe som allerede fungerer tilfredsstillende. Det er også slik at det ikke går ann å oppfylle alles ønsker, der kommer hovedpersonene inn (i dette tilfellet Administratorene).

I denne situasjonen ser jeg på det som unødvendig. Dette er MIN mening, fordi jeg syntes forumet er fint som det er i dag. En slik tråd er ikke ønskelig fra min side. Jeg føler jeg får support nok fra forumene vi har.

Lenke til kommentar

Jeg syns vi kan ha en slik tråd. Trenger ikke å starte en hel tråd for et lite spørsmål som f.eks hvor skal jeg sette ledningen i osv. Syns det virker unødvendig.

Endret av robB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da spør jeg: Er du sikker på at ALLE brukerne vil det? Hva med dem som ikke vil det da?

De som ikke vil ha det, trenger ikke lese den. Hva gjør vel èn tråd blant dette forumets mengde?

Lenke til kommentar

Måtte vel lagt denne tråden i "annet" da eller..

Er ikke for en slik tråd da det ikke er noen forumkategori som passer direkte til denne. Blir litt feil å legge denne tråden i f.eks annet og så har man et lite spørsmål om hovedkort og tar det i den store supporttråden i annet kategorien.

I tillegg syntes jeg det fungerer fint som det er, og at poster som omhandler et emne burde havne i rett kategori, uansett hvor små spørsmålene er.

Lenke til kommentar

jeg er mot, siden det kommer til å bli svært begrenset hvem som faktisk leser den.. I allefall hvis dette skal bli en tråd hvor det ikke er noen særlig kategori..

Hadde man laget en slik tråd i hver kategori eller noe, slik at man har en kategori for hovedkort og en for skjermkort osv så ser jeg litt poeng.

Men jeg kommer i allefall ikke til å sitte å lese en post hvor det dukker opp 4 spørsmål om hovedkort, 3 om skjermkort, 7 om skjermer, 2 om ipod, en om drivere, 5 om en kort liten php kode eller hva det nå måtte være, i tilfelle jeg skulle møte på et problem jeg har selv, eller vet svaret på..

Seff burde sånt holdes utenom SO3. Jeg ser heller ingen grunn for at folk ikke skal starte små topicer for enkle spørsmål.. Skulle ikke være nødvendig å ha 3-4 spørsmål på hjertet før man tør å be om hjelp vel?

Lenke til kommentar
Men jeg kommer i allefall ikke til å sitte å lese en post hvor det dukker opp 4 spørsmål om hovedkort, 3 om skjermkort, 7 om skjermer, 2 om ipod, en om drivere, 5 om en kort liten php kode eller hva det nå måtte være, i tilfelle jeg skulle møte på et problem jeg har selv, eller vet svaret på..

Får håpe at alle ikke er som deg, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...