@b Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Får ikke opp liste over filene som ligger på min SE K700i eller sende filer til PC'en. PC'en finner ikke telefonen. Bruker Billionton Bluetooth USB adapter med WinXP Pro. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Får ikke opp liste over filene som ligger på min SE K700i eller sende filer til PC'en. PC'en finner ikke telefonen. Bruker Billionton Bluetooth USB adapter med WinXP Pro. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Jeg har samme Dongle og den funker topp. Du har installert driveren(e) som lå på cd'n som fulgte med ikke sant? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Eller enda bedre, forsøkt å laste ned nye drivere? hadde billionton usb dongle før, og den virket ikke med driverene som fulgte med. Du må også huske å slå på BT på mobilen og velge at den skal være synlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har en billionton USB greie... før så funka den når den ville... levde sitt eget live egentlig (har Nokia 6600), men etter jeg oppgraderte Xp til SP2, og brukte den innebygde driveren for bluetooth (ikke billionton driveren), så har alt fungert som en drøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå