pcOmanen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 heisann! jodda, jeg har lett lenge og vell men ikke funnet det... nøkkel til chieftec kabinett! disse nøklene var ikke noe særlig quality så en etter en reiste de til de evige dørers dal... jeg har blitt informert om at denne nøkkelen er ganske standar til kabinett med lås, så jeg tenkte at den kanskje ikke var vanskelig å få tak i. men da tok jeg feil, - eller ikke? noen som vet hvor man kan få tak i sånne? uten å måtte selge bestemor for en pro nøkkel maker? opplyser om at det er en rundt nøkkel Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er ganske standard chieftec nøkkel, burde ikke være så vanskelig å få tak i. Gå til en butikk eller noe som bygger pc, og spørr pent om de har en til overs. Har selv sikkert 4-5 liggendes rundt omkring etter gamle kabinetter. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Du har ikke en kompis med en nøkkel til overs da? Er jo ganske mange som har kabbis fra chieftec. Edit: fant en utenlandsk side som har nøkler http://www.directron.com/key1.html Et annet alternativ er å stikke innom Byggmakker, eller en lås-spesialist og høre om de har noe som ligner.. Print ut bilde fra siden over og vis dem Endret 17. mars 2005 av kjaks Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 takk for hjelpen! jodda, jeg har jo det. men så forsvinner de liksom. (nøklene altså) jeg tenkte også at det ikke var noe vanskelig å få tak i, så jeg gikk rundt på biltema og altting men ingen hadde. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 du kan låne en nøkkel av en kompis. Og kopiere den, i en jernvare forretning. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 heisann!jodda, jeg har lett lenge og vell men ikke funnet det... nøkkel til chieftec kabinett! disse nøklene var ikke noe særlig quality så en etter en reiste de til de evige dørers dal... jeg har blitt informert om at denne nøkkelen er ganske standar til kabinett med lås, så jeg tenkte at den kanskje ikke var vanskelig å få tak i. men da tok jeg feil, - eller ikke? noen som vet hvor man kan få tak i sånne? uten å måtte selge bestemor for en pro nøkkel maker? opplyser om at det er en rundt nøkkel Takker for svar på forhånd Smilies overload... + selge bestemor? Om du trur noken kjøper henne så er du synket lavt. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei, Gi mig en adresse i PM og jeg skal sende dig er sett (2 stk) Chieftec nøkler. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Cornel: farli med mye smileys? for hvis ikke så er det mitt valg. da setter jeg smileys etter mitt ønske, - og jeg kan ikke huske å ha spurt etter din mening. og bestemor er allerede solgt, nå holder jeg på med rompa mi, og får gode intekter på kampingplasser rundt om på sørlandet. meget snillt Kimmer! jeg har sendt deg en mail. tok litt tid, messenger er nede på pc'en min litt og da glemmer jeg å sjekke mail av og til Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Smilies overload... + selge bestemor? Om du trur noken kjøper henne så er du synket lavt. WAAAAAY offtopic? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 #10:Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Du brukte ikke så mange da PS: dette er ment som hjelp! Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Send komplett.no eller en annen webshop en epost å spør om de kan sende deg en? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 meget snillt Kimmer!jeg har sendt deg en mail. tok litt tid, messenger er nede på pc'en min litt og da glemmer jeg å sjekke mail av og til Hei, Har ikke mottatt nogen PM fra deg! Sikker på du har sendt en PM via knanppen i bunnen av mitt innlegg? Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Kalvadoss Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jess om du vil ha så e d sikkert 1000+ som gledelig sender deg et sett nøkkler. har en skog med sånne nøkkler selv Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jess om du vil ha så e d sikkert 1000+ som gledelig sender deg et sett nøkkler. har en skog med sånne nøkkler selv Hei, Pointen med dette innlegg var? Mvh Kimmer Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) takko for hjelpen alle sammen! spesiellt til Kimmer:) hehe sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding. okay, jeg skal redusere smiley bruket, syntes bare den kommentaren fra cornel var litt for fattig... hvor gammel er fyren? takk igjen for hjelpen:) Endret 31. mars 2005 av pcOmanen Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 takko for hjelpen alle sammen!spesiellt til Kimmer:) hehe sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding. takk igjen for hjelpen:) Hei, Har fått din PM og sendt en tilbake, hvor jeg spør efter en adresse. dessverre er det ikke muligt å sende slike nøkler over nettet. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 takko for hjelpen alle sammen!spesiellt til Kimmer:) hehe sendte en pm nå. av ren surring har jeg oversett akkurat det der med pm før nå, vet ikke hva som går av meg for tiden har sendt noen mail, men kunne ikke svare på den siste du sendte, kom bare feilmelding. okay, jeg skal redusere smiley bruket, syntes bare den kommentaren fra cornel var litt for fattig... hvor gammel er fyren? takk igjen for hjelpen:) 23 år om du lurte... Synes dine komentarer er fattigere. Kva har alder med dette og gjere? Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 en poor kommentar er godtat om du var 13, alder forteller ofte hva slags mentalt nivå man er på. jeg tør å påstå at jeg kunne fått en sånn kommentar av en 13 åring...eller at til og med jeg hadde kommentert sånn i lavere alder, men det får så være. kan la fortid være fortid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå