surfin atari Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Trenger å overføre filer fra min nyinnkjøpte Ibook til min stasjonære pc på fast basis. Funker det greit å plugge i USB (hann til hann) eller er det bare å glemme? Hadde håpet å slippe ethernetkabel Endret 16. mars 2005 av surfin atari Lenke til kommentar
tozer Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Tror ikke det skal gå nei, har du ikke en mp3 spiller eller et digitalkamera du kan legge filene dine på da? Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Glemte å si det, men jeg hadde håpet å slippe å bruke minnepinne også. Kjipt med så liten overføringsmulighet.. Jeg har da hørt at det skal gå med usb2usb mener jeg.. Må bli ethernet da altså.. sux Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det skal fungere med en USB 2.0 Link Cable Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har du ikke et hjemmenettverk? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du har to maskiner og jeg regner med du har internett, siden du sitter her kl halv ni. Klart du må ha en liten hub... Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Men da må jeg sikkert deale med masse nettverksinnstillinger for å få opp mac mot pc? Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 fett med kabel link. Thankie! Men funker det mellom mac/pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå