Dizzey Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hei. dette er dog mitt første emne =) men jeg sliter med maskinen min jeg har prøvd å ta ut cmos for å resette bios, men det funker ikke. den henger fortsatt like mye rett etter den har funnet ut hvilke disker som står i. jeg har prøvd å tatt ut diskene, da kommer den forbi post. Men da funker ikke tastatur. jeg har prøvd å tatt ut ram brikke for ram brikke.. akkurat det samme skjer. uansett hva jeg tar ut så skjer det samme for å si det enkelt jeg har et msi k7t pro hk, gammelt et sådan, 1.4 amd athlon 1024 mb ddr 2400 type husker jeg ikke riktig. kingston tror jeg. 3 brikker, en på 512 og 2 på 256. maskinen har vert levende i nesten 2 år nå, uten problemer. vertfall ikke dette kind of important da tg is comming up takker til alle svar som kan hjelpe meg noen vei =) Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Gå i bios og prøv, load bios setup defaults ,gå ut på F10 , starter den nå prøver du high performance, klikker den, er minne latency feil innstilt,prøv 2,5 ev 3 Lenke til kommentar
Dizzey Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 ja det ville jeg ha gjort for lenge siden. men da tastaturet ikke funker uten at jeg har i noen av diskene har jeg veldlig liten mulighet til det du har prøvd med flere forskjellige tastatur, har til og med prøvd tastaturet mitt på en annen pc. det funker som det skal =) man må jo komme seg forbi POST for å komme seg inn i bios ? eller finnes det en måte slik at man bare kan gå inn i bios uten at POST må kjøres først ? i mitt hode så virker dette veldig jeg gjentar _veldig_ ulogisk har en liten idè da bare la maskinen være av, så satse på at den bare funker når jeg bestemmer meg for å slå den på pleier som regel å funke skal prøve å slå den på når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå