jonas27389 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hei! Mange brukere her i forumet har Thermaltake BigWater. Dette fordi det er et billig vannkjølingssett med god og stille kjøling. Men, det er mange som har problemer med pumpen som følger med. Kjenner selv en som opplevde at pumpen bare stoppet, cpu holdt på å styrke med. Er det noen andre som har hatt slike problemer? Skriv gjerne om ditt problem her og ,også gjerne hva du har gjort med det. Endret 16. mars 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Det er jo også kanskje et problem at pumpen kun takler 120l/t... Endret 16. mars 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er jo også kanskje en egen tråd rettet til BigWater? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja men der diskuters så mye annet rart så det er jo håpløst. Jeg har hatt problemer med pumpa, den stoppet plutselig, som du sier. Asus Probe sa ifra... Demonterte hele settet, satte på vifta igjen og søkte om RMA hos Komplett. Så, noen dager etter, når jeg skulle pakke inn pumpa for sending, testet jeg den for moro skyld, for å være helt sikker på at den var defekt. Tror du ikke pumpa gikk igjen da? Lot være å sende den tilbake, venta på GPU-blokka før jeg monterte settet igjen. Foreløpig går pumpa som en kule, men jeg stoler naturligvis ikke mest på den. Sikler litt på en Eheim pumpe... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349118 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349118 ja jeg vet at det er en BW-tråd. Men som sylteaurk sier: der diskuteres alt mulig. Folk gidder ikke på lese gjennom 90 sider for å finne noe om pumpeproblemer... Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det ER faktisk interessant for en del av oss hvor mange som har problemer med pumpa. Hvis alt som omhandlet BigWater skulle diskuteres i BigWater-tråden, ville den blitt fryktelig uoversiktlig, noe den forsåvidt er på god vei til å bli... Syns dette er et godt initiativ Jonas... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hehe glad jeg ikke kjøpte bw, men la i bitte litt ekstra for en ordentlig vannkjøling... så mange som har feil både med pumpa, sprukket blokk, osv. Men er virkelig settet av så dårlig kvalitet som alle skal ha det til? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) hehe glad jeg ikke kjøpte bw, men la i bitte litt ekstra for en ordentlig vannkjøling... så mange som har feil både med pumpa, sprukket blokk, osv. Men er virkelig settet av så dårlig kvalitet som alle skal ha det til? De fleste sier at settet er av god kvalitet. Får skryt i nesten alle tester. Jeg har lest sikkert 10 tester av settet, i alle har det fått såkalt "anbefales"-merke.... Grunnen til at så mange har problemer er nok bare at der er sinnsykt mange som har det. Jo flere som har det, jo flere som kan få problemer. Endret 17. mars 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har hørt at det er flest av den "gamle" type pumper som har sluttet å fungere (de som fikk settene sine rundt juletider...); de som går på 2700 rpm elns. Er det noen som kan avkrefte/bekrefte det? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Min sluttet å virke etter en måned, men regner med komplett finner en løsning på dette da jeg sender inn settet på mandag. Ta en titt på denne tråden: BW pumpa tatt kvelden.. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har hørt at det er flest av den "gamle" type pumper som har sluttet å fungere (de som fikk settene sine rundt juletider...); de som går på 2700 rpm elns. Er det noen som kan avkrefte/bekrefte det? En kamerat av meg kjøpte settet for to uker siden, pumpen gikk etter en uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå