Samurai99 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Heisann! Jeg prøver å koble til det trådløse nettverket på jobben, men får det ikke til. Jeg finner ikke noen nettverk, selv om jeg vet at det er et her. Så sier en til meg at hvis jeg setter inn et nettverskort i siden så skal det fungere fint. Men etter å ha prøvd det så virker det fortsatt ikke!!! Jeg tok og deaktiverte mitt originale trådløse nettverkskort før jeg satte i det andre. Har Centrino fra før. Det nye nettverkskortet virker på andre maskiner men ikke på min! Kan det være at jeg mangler drivere? Har lett etter drivere men finner ingen ting... Kortet jeg fikk låne er av typen "Cisco Aironet 350 series", men som sagt, det skal ikke være noe galt med kortet. Har en annen laptop ved siden av meg som funker perfekt. Eneste forskjellen jeg kan finne da, er at min maskin ikke er koblet til jobbens intranett, eller server, eller hva det heter. På alle jobbens maskiner må man koble til med brukernavn og passord for å komme inn på maskinene, det trenger jo ikke jeg. Kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg er mildt sagt fortvilet, så hvis noen har noen råd eller vet hva som er feil så setter jeg stor pris på svar Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Føyer til litt: Grunnen til at jeg tok et nytt nettverkskort er fordi jeg fikk beskjed om at mitt kort ikke taklet så gamle nettverk som det vi har på jobben. Jeg har trådløst nettverk både hjemme og på skolen, begge virker feilfritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå