Sterkola Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Heisann, da har jeg endelig kvitta meg med S65 og kjøpt en Nokia 6630. Må si at førsteinntrykket er meget positivt, pen og enkel meny og super kvalitet. Men det jeg lurer på er, hvordan finner jeg fram til de ferdige innstallerte ringetonene? Jeg gikk inn på filbehandling men der står det at alle lydmappene er tomme. Jeg vet hvordan jeg får byttet toner i profiler, men hvis jeg vil filbehandle dem, f.eks videresende dem, hvor går jeg da? Takkers Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 De ligger i systemmapper, så du må bruke noe lignende FExplorer for å finne ringetonene, så kan du kopiere de til galleriet. FExplorer er forresten gratis. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Ok, takk for det. Neste frågo; hvordan kan jeg slippe å måtte bekrefte servertilkobling hver gang jeg skal surfe? På S65 kunne jeg sette til at den gikk rett på nett uten at jeg måtte svare ja/nei for hver gang, men jeg finner ingen slik innstilling her? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ok, takk for det. Neste frågo; hvordan kan jeg slippe å måtte bekrefte servertilkobling hver gang jeg skal surfe? På S65 kunne jeg sette til at den gikk rett på nett uten at jeg måtte svare ja/nei for hver gang, men jeg finner ingen slik innstilling her? Jeg har rotet litt rundt i menyen selv angående dette, og må nok skuffe deg. Etter hva jeg har funnet ut er du nøtt til å bekrefte oppkoblingen. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ringetoner ligger under profiler.. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hei Håvard, trykka litt rundt sjøl og fant ut at hvis man bruker "0" tasten sin snarvei så hopper den over denne sjekken, det er bare når jeg bruker "telenor" hurtigtasten (høyre valgtast) at jeg må bekrefte dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå