B4stian Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Etter formateringen vil den ikke funke, har testa med to forskjellige firmware, men tror jeg har funnet problemet nå, hva skal jeg gjøre for å rette det opp? Den viser Plassering: 0 (Legger med bilde) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Noen må vel vite noe? Har det noe med oppsettet av slave og master og gjøre? Den er master og dvd-rommen min er slave. Endret 18. mars 2005 av datating Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Da benytter jeg meg av den siste lovlige bumpen da... HJELP!! Ingen vet som? Lenke til kommentar
hqui Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Etter formateringen vil den ikke funke, har testa med to forskjellige firmware, men tror jeg har funnet problemet nå, hva skal jeg gjøre for å rette det opp?Den viser Plassering: 0 (Legger med bilde) Hva mener du at den ikke virker? Då må forklarer symptomen din litt bedre. Ellers blir det vanskelig å hjelpe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Maskinen finner den som stasjon D: Den fungerte en gang til kun å brenne en sang, nå vil den ingenting Har oppdatert til nyeste firmware (testet med to typer) Når jeg dobbelklikker på stasjon D på Min Datamaskin så får jeg ikke beskjed at det ikke er noen disk i stasjonen Den nekter å lese +R og +RW som funket bra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå