Gå til innhold

Vannkjøling i Lian Li

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MIST Tsunami settene er som lagd for dette kabinettet. Har det selv, og et MIST Tsunami Dual Rad sett pluss en AC Twinplex 6800 GPU blokk. Microplex selger dem. Trenger ikke og ha på radiator viftene ved idle engang, og har viftene såvidt i gang = superstille. 28c på cpu og 38c på gpu (A64 3000+ @ 2400MHz, 1.625v og et XFX 6800 Ultra @ 475/1300).

Hadde 2stk. bigwater sett før, og det er ganske crappy sammenlignet med MIST settene for og si det mildt.

Du får det du betaler for.

Resultatet kan du se nederst i tråden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311195&st=880

Endret av bidz
Lenke til kommentar
det var bra å høre! jeg har tenkt på dual rad til mist lenge, og det skal visst være meget stillegående og high quality!

hvordan er det å blande sammen heksebrygget til vannet? batterivann og sånt...

Bruk sterilt vann fra apoteket blandet med 15-20% Frostvæske. For guds skyld ikke kjøp noe UV tilsetting, iallefall ikke den som Microplex selger. Resultatet av det kan du se HER. Ellers er det lekende lett og fylle på vann på dette settet, pga. den automatiske utluftingsmodusen du kan sette pumpe-kontrolleren i :)

Det er iallefall utrolig stillegående!! Har normalt sett radiatorviftene helt avslått, samt en 12db vifte (80mm) forran i kabinettet som snurrer på 7v (altså bråker den vel rundt 7-8db) og en 18db vifte bak i kabinettet som snurrer på 7v, altså rundt en 10-12db (120mm), og dette holder systemet mitt på helt greie temperaturer (28-32c på cpu, 38-40c på gpu, 30-35c kabinett temp, 28-32c på HDD'ene). og det er så lydløst en kan få det. Har forøvrig en Sunbeam Rheobus som jeg kan justere viftene opp/ned i hastighet med når det trengs, samt en utrolig stillegående PSU (MIST 500w). HDD'ene er også montert i vibrasjonsisolerende gummifester, samme med pumpen til MIST settet (følger med). Knall kombinasjon :thumbup:

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...