Gå til innhold

Hvordan laptop d?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Jeg henviser også til stengingen av din forrige tråd for akkurat samme ting:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382339

Send meg en PM med et forslag til bedre emnefelt til, som også er bedre, da vil jeg åpne denne tråden igjen, og endre emnefeltet til ditt mer passende forslag.

Forøvrig må du også legge ved en fyldigere kravspesifikasjon/mer informasjon om bruksområde og forventninger til maskinen. Vi vet jo strengt tatt ikke hva slags maskintype du vil ha for dine penger, eller hva du skal bruke den til. Menneskene har dessverre ikke utviklet seg til slimete telepatisk begavede romvesen enda ;)

Mvh ponke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...