Kristian_Larsen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Denne er litt funny Noe jeg laget med en bekjent i northcorporation... Speilglass..Kabinettet er TOTALT ryddet og renset.. Og med speil dekselet ser det EXTRA ryddig og fint ut Hope you guys enjoy it! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er dette laget av kun speil? Synes det ser veldig ut som et Sunbeam jeg. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ser plexi ut for meg..? Har du flere bilder Lenke til kommentar
Kristian_Larsen Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Det kommer flere bilder i løpet av påskeferien.. Tiden er knapp om dagen til og legge ut add`s Fint at du spør Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det der er jo et helt vanlig kabinett bygd av plexiglass! Er da ikke noe speil på det der, man ser jo portene og viftehullet bak kabinettet! Så lettlurt er vi ikke! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ser heller ikke noe speil akkurat.. Ser at det ikke er Sunbeam sitt da! Dette har jo bla. runde kanter! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er ikke heeelt overbevist om denne nei... Flere bilder trengs! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så litt proft ut egentlig.. Er litt skeptisk egentlig! Men som man kan se er det iallfall ikke Sunbeam: Vesentlig forskjell! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Denne er litt funny Noe jeg laget med en bekjent i northcorporation... Speilglass..Kabinettet er TOTALT ryddet og renset.. Og med speil dekselet ser det EXTRA ryddig og fint ut Hope you guys enjoy it! Hvem i NC mekket du no sånt med? Vært der en stund nå, men ingen har da snakka om et sånt prosjekt? Kanskje masseprodusere det? Edit: Tok vekk bildequote... Endret 20. mars 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den der med speilet tok eg ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå