Gozarpz Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Fikk forleden to 17" skjermer med en merkelig kontakt på. Fikk ikke med ledning, så jeg må kjøpe kabel fra denne til vga. Noen som vet hva denne kontakten heter? Og evt hvor kabel fra vga til denne selges? Vet at de fins. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er en 13W3 kontakt, var vanlig på Sun skjermer. Leteng har overganger: http://www.letsshop.no/varer.asp?ARTNR=13775 Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Hvorfor er de så dyre? Neppe vert å betale 260,- for en plugg til hver skjerm. To eldre 17" som kansje ikke en gang virker... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Vel å merke at det også var uten moms 325kr inkl mva.. ouch... Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 _Pluss_ at jeg må ha hun-hun vga kabel og frakt på overgangene!!! Dat ble det vel heller på dynga med skjermene! Eller setter jeg de på kottet, tilfelle jeg skulle komme forbi en overgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå